آرسنال در حسرت پیروزی در اولدترافورد

به گزارش مهسان بلاگ، آرسنال امید زیادی داشت که با استفاده از بحران منچستریونایتد پس از 13 سال در اولدترافورد به پیروزی برسد، ولی با وجود این که دو بار از میزبان پیش افتاد، در نهایت نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی 2-2 برسد.

آرسنال در حسرت پیروزی در اولدترافورد

آرسنال با 19 بازی بدون شکست به این استادیوم رفته بود و پیروزی 2-4 مقابل تاتنهام اعتماد به نفس بازیکنان این تیم را بالا برده بود. در طرف دیگر یونایتد پس از سه بازی بدون برد و اختلاف جدید بین مورینیو و بازیکنان اصلی از جمله پوگبا شرایط خوبی نداشت.

منچستر با فشار تماشاگران در ده دقیقه اول حریف را تحت فشار قرار داد، ولی آرسنال با گذشت زمان بازی را در اختیار گرفت و پس از چند حمله ناقص خاتمه به گل رسید. در دقیقه 26 موستافی روی یک کرنر ضربه سری چکشی زد که ده خئا دفع ناقصی داشت و هررا زمانی به توپ رسید که از خط دروازه گذشته بود. آرسنال که جای خالی ژاکا در میانه زمین را احساس می کرد تنها چهار دقیقه توانست از این گل دفاع کند و منچستر توسط مارسیال به گل تساوی رسید. لنو، دروازه بان آرسنال در این صحنه موفق شد ضربه ایستگاهی روخو را دفع کند، ولی تعلل مدافعان آرسنال به بازیکنان میزبان فرصت داد روی ریباند به گل تساوی برسند.

نیمه اول در حالی با تساوی به انتها رسید که آرسنال دو تعویض اجباری داشت و امری مجبور شد لیش اشتاینر را به جای هلدینگ و مخیتاریان را به جای رمزی به زمین بفرستد. با وجود این آرسنال نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و در دقیقه 68 به گل رسید. با پاس اشتباه روخو پشت محوطه جریمه توپ به لاکازت رسید و او پس از یک - دو با مخیتاریان تک به تک شد، ولی قبل از اینکه ضربه آخر را بزند روخو که می خواست خطر را دفع کند، دروازه خودی را باز کرد.

آرسنال این بار هم نتوانست از برتری اش دفاع کند و کمتر از یک دقیقه بعد گل خورد. بازیکنان منچستر پس از آغاز بازی توپ بلندی را به زمین آرسنال فرستادند که کولاسیناچ در دفع توپ اشتباه کرد و لینگارد توانست گل تساوی را بزند.

آرسنال پس از دریافت این گل چند حمله خطرناک داشت، ولی اوبامیانگ و مخیتاریان دو فرصت صد درصد را از دست دادند. آخرین موقعیت آرسنال در دقیقه 90 بازی بود که ده خئا توانست شوت توریرا از درون محوطه جریمه را دفع کند و گلی که مخیتاریان در ریباند زد به درستی آفساید اعلام شد.

آرسنال با این تساوی 31 امتیازی شد و به رده پنجم سقوط کرد. با این حال تساوی در خانه یونایتد و رسیدن به 20 بازی بدون شکست عملکرد بدی برای تیم امری نیست. منچستر هم با این تساوی 23 امتیازی شد و در رده هشتم باقی ماند.

  • خلاصه بازی منچستریونایتد 2 - آرسنال 2 (ویدیو)

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3342

به "آرسنال در حسرت پیروزی در اولدترافورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرسنال در حسرت پیروزی در اولدترافورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید