آمادگی کامل دانشگاه پیغام نور برای یاری به مردم سیل زده استان گلستان

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس دانشگاه پیغام نور از آمادگی کامل دانشگاه پیغام نور استان گلستان برای یاری به مردم سیل زده این استان اطلاع داد.

آمادگی کامل دانشگاه پیغام نور برای یاری به مردم سیل زده استان گلستان

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیغام نور، امداد رسانی به مردم استان گلستان در چنین شرایط بحرانی را مهم ترین وظیفه انسانی تمامی هموطنان دانست و گفت: اولین محموله یاری های دانشگاه پیغام نور که شامل اقلام ضروری و مواد مورد احتیاج همچون آب آشامیدنی، لوازم بهداشتی، مواد خوراکی و پتو است، به وسیله کانون هلال احمر دانشجویی به دست مردم سیل زده استان رسیده و به زودی محموله های دیگر نیز تهیه و ارسال خواهد شد.

وی از تمامی همکاران علمی و اداری و نیز دانشجویانی که توانایی امداد رسانی به مردم سیل زده را دارند دعوت کرد در این امر خداپسندانه و یاری به همنوعان خود اقدام نمایند.

زمانی اضافه کرد: در ایامی که تمامی ایرانیان در تعطیلات عید نوروز و شادی این ایام به سر می برند، نمی توانیم از دور نظاره گر درد و رنج تعداد کثیری از هموطنان عزیزمان که به دلیل حادثه سیل دچار خسارات فراوانی شده اند باشیم و این وظیفه همه ماست که با وحدت و همدلی بیشتر مسائل ناشی از سیل ویرانگر را کمرنگ و در جهت کاستن از تألمات مردم این استان قدم برداریم.

وی تاکید نمود: دانشگاه پیغام نور در استان گلستان هم اکنون با تمام ظرفیت و امکانات آماده خدمت و یاری رسانی به مردم شریف سیل زده است.

انتهای پیغام/

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7313

به "آمادگی کامل دانشگاه پیغام نور برای یاری به مردم سیل زده استان گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی کامل دانشگاه پیغام نور برای یاری به مردم سیل زده استان گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید