آپدیت نو فاینال فانتزی 14 کاری می نماید تا تمام بازی را تنهایی تمام کنید

به گزارش مهسان بلاگ، بازی فاینال فانتزی 14 (Final Fantasy 14) یکی از برترین و بزرگ ترین بازی های چندنفره آنلاین کلان (MMO) است. این بازی در سال 2010 عرضه شد و توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند. نکته مهم درمورد بازی فاینال فانتزی 14 داستان و دنیای بسیار زیبای آن بود که هواداران زیادی را به خود جلب کرد.

آپدیت نو فاینال فانتزی 14 کاری می نماید تا تمام بازی را تنهایی تمام کنید

حال شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) اعلام نموده که قابلیت اتمام بازی فاینال فانتزی 14 به صورت تک نفره را در بازی فراهم نموده است. با این حال شما دیگر احتیاجی به تشکیل یک تیم نخواهید داشت و به راحتی می توانید این بازی را به اتمام برسانید. این موضوع از این جهت قابل توجه است که بازی فاینال فانتزی 14 یک بازی چند نفره آنلاین کلان است و چنین چیزی در این سبک بسیار نادر است.

در به روزرسانی شماره 6.5 بازی یک قابلیت بسیار جالب به آن اضافه شده است. به این شکل که شما می توانید برای گشتن در سیاهچال (Dungeon) به جای کاربران دیگر از شخصیت های درون بازی (NPC) بهره ببرید که نام این حالت وظیفه (Duty) است. در نتیجه شما دیگر احتیاجی به افراد دیگر برای گشتن در سیاهچال نخواهید داشت و می توانید به تنهایی با یاری چند شخصیت دیگر در بازی این کار را انجام دهید.

سیاهچال های استورم بلاد (StormBlood)، شهر غرق شده اسکالا (The Drowned City of Skalla)، برن (The Burn) و گیملیت دارک (Ghimlyt Dark) همگی از سیستم نو پشتیبانی خواهند کرد. آخرین سیاهچال اضافه شده به بازی که شهر زیرزمینی لونار (Lunar Suterrane) است هم از ابتدا از این قابلیت پشتیبانی خواهد نمود.

با اضافه شدن سیستم وظیفه و پشتیبانی سیاهچال ها از این سیستم شما می توانید به طور کامل بخش داستانی اصلی بازی را به تنهایی و بدون احتیاج به افراد دیگر تجربه کنید. در نتیجه شما دیگر مسئله ای با افراد دیگر نخواهید داشت و از طرفی اگر هم تیمی شما کم کاری کند، تأثیری در روند بازی شما نخواهد گذاشت.

تنها مشکل اینجاست که به علت اینکه این بازی در سبک چندنفره آنلاین کلان است شما باید همواره آنلاین باشید. همینطور اینکه بازیکنان باید یک اشتراک ماهانه برای تجربه این بازی پرداخت نمایند که اسکوئر انیکس نیز قصد ایجاد تغییر در آن را ندارد. نکته مثبت اینجاست که اگر شما به تجربه این بازی به تنهایی علاقه دارید، از الان به بعد می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

شرکت اسکوئر انیکس در این 13 سال پشتیبانی بسیار خوبی از بازی فاینال فانتزی 14 نموده است. به این شکل که به روزرسانی های متعددی برای این بازی در این مدت عرضه شده و به روزرسانی گسترده بعدی به نام داونتریل (Dawntrail) نیز تابستان سال آینده عرضه خواهد شد. در نتیجه این بازی همچنان در حال توسعه است و اسکوئر انیکس و هواداران هنوز از آن ناامید نشده اند.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 شهریور 1402 بروزرسانی: 17 مهر 1402 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109359

به "آپدیت نو فاینال فانتزی 14 کاری می نماید تا تمام بازی را تنهایی تمام کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت نو فاینال فانتزی 14 کاری می نماید تا تمام بازی را تنهایی تمام کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید