آیا طوفان منتقدان علیه محمد بنا فروکش نموده است؟

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، پایان پس از چندین روز پر حاشیه و خبرساز که منتقدان و قهرمانان دنیا و المپیک برای سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی رقم زدند، اهالی کشتی شاهد یک سکون و آرامش امیدوارکننده هستند که به ظاهر گویای فروکش کردن موج نقدها از محمد بناست.

آیا طوفان منتقدان علیه محمد بنا فروکش نموده است؟

البته این آرامش را باید مرهون نشست اخیر علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با محمد بنا و ارائه برنامه های تیم ملی بدانیم که نشان داد متولیان کشتی همچنان حامی سرمربی هستند و فعلاً خبری از قهرکردن های سنتی محمد بنا نیست.

از سویی دیگر بعضی معتقدند محمد بنا هم از تصمیمات اخیر خود در مورد جریمه فرنگی کاران غایب در فینال قهرمانی کشور عقب نشینی و این موضوع را از زبان همکاران خود از جمله رسول جزینی مطرح نموده است.

اما آیا موج نقدها بی سابقه اخیر علیه محمد بنا که از سوی قهرمانان دنیا و المپیک همانند قاسم رضایی، امید نوروزی و سعید عبدولی و بعضی مربیان مطرح شد واقعاً فروکش نموده و آیا می توان این آرامش نسبی را انتها حواشی جنجالی اخیر دانست؟

آنچه مسلم است برای رسیدن به پاسخ این ابهامات باید کمی صبر کرد و عملکرد محمد بنا و همکارانش را نسبت به اجرای دقیق چرخه انتخابی مورد توجه قرار داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 103509

به "آیا طوفان منتقدان علیه محمد بنا فروکش نموده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا طوفان منتقدان علیه محمد بنا فروکش نموده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید