ائتلاف جدید مونتی برای شرکت در انتخابات پارلمانی

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران : نخست وزیر مستعفی ایتالیا برای شرکت در انتخابات پارلمانی، رهبر ائتلاف جدید اصلاح طلبان خواهد شد.

ائتلاف جدید مونتی برای شرکت در انتخابات پارلمانی

به گزارش خبرنگاران به نقل از راشاتودی، ماریو مونتی نخست وزیر مستعفی ایتالیا، از تشکیل ائتلاف میانه رو ها، رهبران صنوف و نیروهای هوادار واتیکان به رهبری خود در انتخابات قریب الوقوع مجلس این کشور اطلاع داد.

این خبر درحالی اعلام شده است که جلسه فوق محرمانه ای میان مونتی و متحدانش برای گفت و گو در خصوص ساختار جدید سیاسی که بتواند بر سیاست های اخلاقی غلبه کند تشکیل شده بود.

به نظر می رسد اگر ائتلاف جدید مونتی در انتخابات مجلسی پیروز گردد، وی می تواند برای رسیدن به نخست وزیری ایتالیا بار دیگر امیدوار باشد.

این در حالی است که مونتی به علت دست کشیدن حزب سیلویو برلوسکونی از حمایت دولت، در حالیکه از سیاست های ریاضت مالی کابینه خود جانبداری می کرد، پس از تصویب لایجه بودجه پیشنهادی وی در مجلس ایتالیا، برای فراهم کردن جهت انتخابات زودهنگام مجلسی، استعفای خود را تقدیم ناپولیتانو رئیس جمهور این کشور کرد.

مونتی که بطور موقت به عنوان نخست وزیر به فعالیت خود ادامه می دهد، پیش از این از عدم شرکت در انتخابات مجلسی سخن گفته بود.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15755

به "ائتلاف جدید مونتی برای شرکت در انتخابات پارلمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ائتلاف جدید مونتی برای شرکت در انتخابات پارلمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید