اتاق فکر گردشگری تشکیل می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از تشکیل اتاق فکر گردشگری با حضور جوانان متخصص و خلاق در حوزه گردشگری اطلاع داد.

اتاق فکر گردشگری تشکیل می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ولی تیموری با اعلام این خبر گفت: این سازمان به عنوان متولی بخش گردشگری کشور موظف است تا از ظرفیت افراد خلاق و ایده پرداز برای توسعه این بخش استفاده کند. به همین دلیل و بر اساس پیش بینی های اجرا شده در نظر داریم تا با تشکیل اتاق فکر گردشگری از ظرفیت نخبگان گردشگری در کشور حداکثر بهره را ببریم و درها را به روی صاحبان فکر و نوآوری باز کنیم.

او اضافه نمود: با تشکیل اتاق فکر گردشگری به دنبال ایجاد ساختارهایی برای برقراری ارتباط بین صنعت، دانشگاه و بازار با حضور افراد فعال و خوش فکر در حوزه گردشگری هستیم.

تیموری اظهار داشت: بی شک حضور جوانان دغدغه مند و پرانگیزه در یک ساختار هدفمند، جریان مدیریت و به اشتراک گذاری دانش و مهارت شبکه سازی را در پی خواهد داشت.

معاون گردشگری کشور با بیان اینکه درحال حاضر مسائل زیادی در بازار گردشگری وجود دارد که با راه چاره افراد خلاق و صاحب ایده جهت یافته و در راستا درست خود قرار خواهد گرفت توضیح داد: تزریق اتمسفر خلاقیت و تفکر به گردشگری، بازتعریف نقش نخبگان در ایجاد گفتمان گردشگری کشور و شناسایی و بازجذب نخبگان گردشگری داخل و خارج به وسیله ایجاد شبکه ارزش از مهم ترین افراد این طرح به شمار می رود.

او در ادامه مدیریت دانش، هم افزایی و به اشتراک گذاری تجربیات و مهارت ها در حوزه گردشگری، ارتباط با انجمن های علمی، NGOهای گردشگری دانشگاه های کشور و فعال صنعت، و ایجاد فضای یادگیری غیررسمی و اشتراکات یا زبان مشترک این گروه که بخشی از اتاق فکر هستند را از دیگر اهداف تشکیل اتاق فکر گردشگری برشمرد.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15038

به "اتاق فکر گردشگری تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتاق فکر گردشگری تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید