اجاره ماشین در کیش ، معرفی بهترین خودرو ها برای اجاره در جزیره کیش

به گزارش مهسان بلاگ، جزیره زیبای کیش، یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ایران است که امکانات زیادی را در اختیار مسافران و گردشگران قرار می دهد و به همین خاطر است که این جزیره هواداران بسیاری دارد.

اجاره ماشین در کیش ، معرفی بهترین خودرو ها برای اجاره در جزیره کیش

اجاره ماشین در کیش یکی از جذاب ترین کارها برای افرادی است که عشق ماشین سواری دارند. برای هر یک از ما دور زدن با مازراتی، موستانگ یا پورشه می تواند خیلی جذاب باشد و در جزیره کیش این امکان فراهم است که ماشین هایی که مشابه اش را حتی در شهرهای دیگر ندیده اید، می توانید در این جزیره با قیمتی مناسب اجاره کنید.

این اطمینان را داشته باشید که یکی از بهترین کارها در جزیره کیش ، اجاره خودرو است و از این کار پشیمان نخواهید شد، در سریع ترین زمان ممکن هر مدل ماشینی که دوست دارید می توانید در اختیار داشته باشید.

بیشتر افرادی که در کیش به دنبال اجاره خودرو هستند قصدشان تفریح و خوش گذرانی است، البته بعضی از افراد هم برای راحتی رفت و آمد در جزیره اقدام به اجاره خودرو می نمایند.

بیشتر ماشین های اجاره ای کیش لوکس و گران قیمت هستند، بعضی افراد ماشین خاصی را دوست دارند و هربار که به کیش می فرایند همان ماشین را انتخاب می نمایند. ولی دسته دیگر هربار ماشین متفاوتی را انتخاب می نمایند. با هر هدف و قصدی که می خواهید ماشین رنت کنید در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین ماشین هایی که می توانید در جزیره کیش اجاره کنید بپردازیم.

اجاره شورولت کوروت استینگری در کیش

این خودرو یکی از سوپر اسپرت های جذاب در سطح دنیا است، شورولت کوروت C7 استینگری بی تردید یکی از محبوب ترین خودروها در جزیره کیش است. خودروی آمریکایی شورولوت کوروت در سه رنگ در جزیره کیش موجود است و اغلب مسافران این خودرو را اجاره می نمایند و از سواری با آن نهایت لذت را می برند.

این خودرو از موتوری با پیشرانه هشت سیلندر V شکل بهره می برد و لازم به ذکر است که حداکثر 455 اسب بخار قدرت و گشتاور 620 نیوتن متر توسط این موتور فراوری می گردد.

رنت مازراتی لوانته S در جزیره کیش

ماشین بعدی که قصر معرفی آن را داریم، مازراتی لوانته S است که ماشینی خاص و پر هوادار است که بخاطر طراحی غول مانندی که دارد جزو شاسی بلندهای عظیم و اسپرت به شمار می آید.

این خودرو موتور V6 سه لیتری دارد که قدرت 424 اسب بخار را فراوری می نماید. همچنین صدای خشن و خاصی که این خودرو در حرکت از خود فراوری می نماید جذابیت آن را دو چندان می نماید. علاوه بر اینها طراحی منحصر بفرد این خودرو در قسمت بیرونی و همچنین کابین مازراتی لوانته S را به خودرویی محبوب تبدیل نموده است.

اجاره مرسدس مایباخ در جزیره

اگر به دنبال خودرویی بی نهایت خاص و شیک می گشت، مرسدس مایباخ بهترین انتخاب است. مرسدس مایباخ S500 یکی از لوکس ترین خودروها در ایران است که سدانی با طراحی منحصر بفرد دارد.

طراحی این خودرو به شکلی است که توجه همه را به خود جلب می نماید، موتور مرسدس مایباخ قدرتی معادل 530 اسب بخار و 830 نیوتون متر گشتاور را فراوری می نماید.

رنج روور اووک کانورتیبل

یکی از خودروهای خاص و جذاب در جزیره، رنج روور اووک کانورتیبل است که سقفی متحرک دارد و از یک پیشرانه چهار سیلندر دو لیتری با توان 240 اسب بخار بهره می گیرد.

این خودرو با سقف متحرکی که دارد و یکی از خودروهای محبوب است که در جزیره کیش اجاره می گردد.

دوج چارجر Super Bee

دوج چارجر خودرو ای خاص و زیباست، که لقب آن Super Bee SRT8 است. این خودرو نماد یک زنبور عسل است که از یک موتور هشت سیلندر 4.6 لیتری HEMI با حداکثر توان 470 اسب بخار و حداکثر گشتاور 630 نیوتون متر بهره می گیرد.

این غول آمریکایی زرد رنگ هواداران زیادی دارد و در جزیره کیش جزو خودروهای محبوب اجاره ای است.

اجاره ماشین فورد موستانگ

فورد موستانگ خودرویی محبوب که عنوان پرفروش ترین خودروی اسپرت در سال 2019 را به یدک می کشد.

سابقه دیرینه و درخشان این خودرو و وجود دو پیشرانه 4 سیلندر 2/3 لیتری اکوبوست با قدرت 287 اسب بخار و 5 لیتری V8 با 443 اسب بخار قدرت باعث شده که این خودرو هواداران خاص خود را داشته باشد.

در 5 سال گذشته این خودرو با فروش و عرضه 102 هزار و 90 دستگاه در بازار بالغ بر 146 کشور دنیا عنوان پرفروش ترین خودروی اسپرت در پنج سال گذشته را به خود اختصاص داده است.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: مجله سفر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 73007

به "اجاره ماشین در کیش ، معرفی بهترین خودرو ها برای اجاره در جزیره کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره ماشین در کیش ، معرفی بهترین خودرو ها برای اجاره در جزیره کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید