احتمالا گلکسی نوت 10 با رم 12 گیگابایتی فوق سریع عرضه می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، به نظر می رسد سامسونگ میخواهد برای اولین بار، رم های 12 گیگابایتی LPDDR5 برای گوشی های هوشمند فراوری کند که به خوبی برای اینترنت نسل پنج (5G) و هوش مصنوعی بهینه شده است. از آن جایی که این رم ها قبل از معرفی رسمی نوت 10 معرفی می شوند و البته سامسونگ نیز درحال آماده سازی برای فراوری انبوه آن ها است، برآورد هایی وجود دارد مبنی بر اینکه سامسونگ، دهمین پرچم دار خانواده نوت را به این رم های فوق سریع مجهز می نماید.

احتمالا گلکسی نوت 10 با رم 12 گیگابایتی فوق سریع عرضه می گردد

رم های 12 گیگابایتی LPDDR5 با سرعت 5.500 مگابیت بر ثانیه، تا 30 درصد از رم های LPDDR4X سریع تر و در عین حال 30 درصد کم مصرف تر خواهند بود. برای رسیدن به این سطح از مصرف بهینه و قدرت بیشتر، سامسونگ از طراحی جدیدی در مدار این حافظه ها استفاده نموده که نتیجه آن، عملکردی پایدار و سرعت کلاک بیشتر است.

برای درک بهتر سرعت رم های LPDDR5 کافی است بدانید این رم ها قادرند فایلی به بزرگی 44 گیگابایت را در مدت تنها یک ثانیه انتقال دهند. با ورود اینترنت نسل پنج، گوشی های هوشمند به تحولی بزرگ در بخش حافظه احتیاج داشتند که خوشبختانه سامسونگ در حال حاضر احتیاج به آن را به بهترین شکل ممکن رفع نموده است.

هنوز تعیین نیست دقیقا چه گوشی هایی به این رم های پر سرعت مجهز می شوند اما قطعا معرفی آن ها قبل از معرفی گوشی گلگسی نوت 10 رخ خواهد داد. شاید این زمان بندی تصادفی نباشد و سامسونگ قصد داشته باشد در گوشی نوت 10، از این رم های پر سرعت استفاده کند.

آخرین اخبار در رابطه با نوت 10 حاکی از آن است که این گوشی به یک تراشه اگزینوس 9825 با فناوری ساخت 7 نانومتری مجهز خواهد شد که اگر سامسونگ بتواند آن را با رم های DDR5 جدید همراه سازد، عملکرد پایدارتر و سرعت بیشتر به طرز محسوسی قابل مشاهده خواهد بود.

همچنین به نظر می رسد سامسونگ میخواهد مقدار حافظه رم های این نسل را در سال آینده به 16 گیگابایت ارتقا دهد. گفتنی است که رم های LPDDR5 توانایی یادگیری ماشینی داشته و قادر به ضبط ویدئوهایی با کیفیت Ultra HD هستند. در زیر می توانید خط فراوری رم های سامسونگ از سال 2009 تا به این لحظه را مشاهده کنید.

منبع: phonearena

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 12737

به "احتمالا گلکسی نوت 10 با رم 12 گیگابایتی فوق سریع عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمالا گلکسی نوت 10 با رم 12 گیگابایتی فوق سریع عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید