اخطار زیست محیطی به شهردار اهر در خصوص عدم مدیریت صحیح زباله گاه

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان شرقی معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از صدور اخطار به شهردار اهر به جهت عدم مدیریت صحیح زباله گاه این شهر اطلاع داد.

اخطار زیست محیطی به شهردار اهر در خصوص عدم مدیریت صحیح زباله گاه

میر محسن حسینی قمی با اشاره به انتشار تصاویری از شرایط نابسامان زباله گاه شهر اهر در رسانه ها، گفت: در سال های گذشته بارها مکاتباتی جهت مدیریت صحیح زباله گاه با شهرداری و اداره کل امور شهری استانداری داشتیم.

وی اضافه نمود: این اخطاریه به دلیل عدم مدیریت صحیح زباله گاه شهر اهر توسط شهرداری صادر شده که موجبات پخش زباله و تفکیک غیر مجاز پسماند نیز در آن محل را فراهم آورده و جزو مصادیق ایجاد آلودگی محیط زیست و تهدید علیه بهداشت عمومی بوده است.

وی تاکید نمود: لازم است شهرداری اهر با عنایت به قانون مدیریت پسماند و آیین نامه های مربوطه در اسرع وقت نسبت به ساماندهی وضع موجود اقدام نموده و حداکثر ظرف یک هفته نتیجه اقدامات صورت گرفته را به این اداره کل اعلام نمایند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، قمی در خاتمه گفت: درصورت عدم اقدام موثر از سوی شهردار محترم در راستای برطرف آلودگی در مهلت معین شده، مراتب به وسیله مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 45860

به "اخطار زیست محیطی به شهردار اهر در خصوص عدم مدیریت صحیح زباله گاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخطار زیست محیطی به شهردار اهر در خصوص عدم مدیریت صحیح زباله گاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید