اردوغان: فرودگاه آتاتورک به بیمارستان تبدیل می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، رییس جمهور ترکیه اظهار داشت که ظرف حداکثر 45 روز دو بیمارستان دیگر در فرودگاه آتاتورک و سنجاک تپه استانبول برای مبارزه با کرونا خواهد ساخت.

اردوغان: فرودگاه آتاتورک به بیمارستان تبدیل می گردد

به گزارش خبرگزاریآناتولی ترکیه، رجب طیب اردوغان دیروز (دوشنبه) در کنفرانسی مطبوعاتی اضافه نمود: ماسکهای رایگان در مراکز تجاری توزیع میگردد و تا سرانجام همه گیری کرونا همه شهروندان ماسک خواهند داشت.

وی با اشاره به این که میزان کمکهای اقتصادی به پویش ملی همبستگی در ترکیه بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون لیره و همچنین 45 میلیون لیره به وسیله پیامهای کوتاه بوده، ادامه داد: کمکرسانی به 2 میلیون و 300 هزار خانواده زیان دیده دیگر را به دنبال شیوع کرونا شروع کردهایم و یک گروه حمایت اجتماعی نیز برای خدمت رسانی به شهروندان بالای 65 سال و بیماران مزمن راه اندازی و تا به امروز به یک میلیون و 320 هزار نفر خدمات رسانی شده است.

رییس جمهور ترکیه با تاکید بر این که کشورش در تشخیص و مداوای بیماری مسئله ای ندارد، خاطر نشان کرد: ترکیه روزانه 20 هزار تست کرونا انجام میدهد و در تامین نیازهای بهداشتی و غذایی و دیگر نیازهای ضروری در شرایط مطلوبی واقع شده است.

وی با تاکید بر کوشش آنکارا برای ادامه فراوری و چرخش چرخ اقتصاد با وجود محدودیتهای کرونا گفت: بعد از کرونا هیچ جیز مانند قبل نخواهد بود و در حقیقت مبارزه عظیم ما پس از این بیماری همه گیر شروع می گردد و از این رو بر ضرورت ادامه فراوری تاکید دارم.

فخر الدین کوجا وزیر بهداشت ترکیه دیشب (دوشنبه) گفت که شمار میتلایان به کرونا در این کشور به 30 هزار و 217 نفر رسیده که از این میان 629 نفر فوت و یک هزا و 326 نفر دیگر بهبود یافته اند.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 43499

به "اردوغان: فرودگاه آتاتورک به بیمارستان تبدیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان: فرودگاه آتاتورک به بیمارستان تبدیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید