امیرحسین فتحی: پس از بازی با پدیده، لیست ورود و خروج استقلال اعلام می گردد، صد بار درباره مجیدی از من سؤال شده است

به گزارش مهسان بلاگ، امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال گفت که پس از بازی تیم های استقلال و پدیده خراسان، لیست ورود و خروج استقلال اعلام خواهد شد.

امیرحسین فتحی: پس از بازی با پدیده، لیست ورود و خروج استقلال اعلام می گردد، صد بار درباره مجیدی از من سؤال شده است

به گزارش خبرنگاران ، امیرحسین فتحی درباره بحث حضور فرهاد مجیدی در استقلال گفت: بیش از صد بار و به صد طریق از من سؤال شده است! باید بگویم در مورد دستیار خارجی و داخلی صحبتی نشده است و باید با شفر صحبت کنیم. مجیدی پیشکسوت و بزرگ استقلال است و از وجود ایشان و دیگر عزیزان استفاده خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه مجتبی جباری گفته است وینفرد شفر موافق حضور او در کادر فنی بوده، اما کمیته فنی مخالفت نموده است، گفت: من از این موضوع بی اطلاع هستم و از خود جباری سؤال کنید.

سرپرست باشگاه استقلال درباره لیست خروجی این تیم در نیم فصل هم توضیح داد: هنوز بازی آخرمان در نیم فصل انجام نشده است. پس از برگزاری این بازی لیست ورود و خروج را اعلام می کنیم.

فتحی در پاسخ به این سؤال که با توجه به نتایج استقلال، چقدر تغییرات در تیم ایجاد می گردد، گفت: با سرمربی تیم جلسه ای را برگزار نموده و هر بازیکنی که در توان مان باشد جذب می کنیم و بازیکنانی که در حدواندازه تیم نبودند، با نظر کمیته فنی و سرمربی، کنار گذاشته می شوند.

وی در واکنش به اظهارات یرزی سانیاک، مربی پیشین استقلال که گفته به او بی احترامی شده است، گفت: از این مسائل بی اطلاع هستم. زمانی که ما آمدیم، سانیاک از استقلال رفته بود. چندین بار با سانیاک مکاتبه کردیم که به استقلال اضافه گردد، اما او گفت مسائل خانوادگی دارد.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد سفرش به دبی و اینکه عنوان می گردد با آنتونی استوکس مذاکراتی نموده بود، گفت: گفتم که سفرم شخصی بوده و برای جذب بازیکن نبوده است. استوکس از ابتدا نه در لیست ما بود و نه هست.

فتحی در خصوص مسائل مالی باشگاه استقلال نیز مطرح کرد: همه باشگاه ها مشکل مالی دارند. ما هم سعی می کنیم با تأمین منابع مالی، مسائل مان را حل کنیم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه، جانشینان اکبر عباسی ملکی و جواد قراب در هیئت مدیره استقلال چه کسانی خواهند بود، گفت: من اعضای هیئت مدیره را انتخاب نمی کنم و باید این سؤال را از وزارت ورزش و جوانان بپرسید.

سرپرست باشگاه استقلال در رابطه با اینکه چه زمانی حکم مدیرعاملی او صادر می گردد، توضیح داد: به زودی این کار انجام می گردد، اما این موضوع در اختیار مجمع و وزارت ورزش است.

فتحی در خصوص پرونده سوپر جام در دادگاه CAS گفت: منتظر رأی و نظر نهایی دادگاه درباره سوپرجام هستیم.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا باشگاه ترابزون اسپور ترکیه پس از جذب سیدمجید حسینی مطالبات باشگاه استقلال را پرداخت ننموده است، گفت: با توجه به مسائل باشگاه ترابزون و مسائل ارزی کشور ترکیه، این اتفاق رخ نداده است، اما قرار شد به زودی این اتفاق رخ دهد. مسئولان ترکیه ای بدقولی کردند، اما دلیلش مسائل مالی و داخلی ترکیه است. با هماهنگی سرکنسولگری ایران در ترکیه و مذاکرات ما، این مشکل در حال حل شدن است.

وی در خصوص اینکه بحث کنار گذاشتن چند بازیکن جوان در نیم فصل دوم مطرح شده است، توضیح داد: بازیکنان جوان ما، آینده تیم هستند. امکان دارد با نظر کادرفنی امروز به ما یاری ننمایند، اما به تیم دیگری می روند تا تجربه کسب نمایند و سپس در خدمت آنها خواهیم بود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3539

به "امیرحسین فتحی: پس از بازی با پدیده، لیست ورود و خروج استقلال اعلام می گردد، صد بار درباره مجیدی از من سؤال شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیرحسین فتحی: پس از بازی با پدیده، لیست ورود و خروج استقلال اعلام می گردد، صد بار درباره مجیدی از من سؤال شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید