انتقاد لاوروف از سیاست ضد روسی شرکای اروپایی، مسکو سه ماهواره نظامی پرتاب کرد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سرگئی لاوروف در گفتگو با شبکه تلویزیونی راشا تودی گفت کشورهای عضو ناتو روحیه ضد روسی از خود نشان داده و ترس دوران جنگ سرد همچنان در وجود آنها حاکم است، این در حالی است که چنین سیاستی ناکارآمد و کوتاه فکرانه است.

انتقاد لاوروف از سیاست ضد روسی شرکای اروپایی، مسکو سه ماهواره نظامی پرتاب کرد

وی افزود: مسکو در پی همکاری با کشورهای همسایه و همچنین گسترش روابط با تمام این کشورها است، اما زمانی که این کشورها در قالب کشورهای ناتو گردهم می آیند، موجی از روحیه ضد روسی در وجود آنها دیده می شود.

لاوروف تاکید کرد: مسکو در پی تقویت شورای روسیه-ناتو و اعتماد متقابل است که در روابط اوراسیایی کمبود آن احساس می شود.

خبر دیگر اینکه دمیتری زیمینسخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه خاطرنشان کرد این کشور سه ماهواره نظامی به نامهای کوسموس ـ 2488، کوسموس ـ 2489 و کوسموس ـ 2490 را ساعت 6:16 دقیقه به وقت مسکو از پایگاه فضایی پلستسک به فضا پرتاب کرد و هم اکنون به مدارهای زمین رسیده اند.

مرکز فضایی خرونیچف موشک ماهواره بر روکوت را طبق موشک بالستیکی قاره پیمای ار اس ـ 18 ساخته و طراحی کرده است که اولین بار در سال 2000 از پایگاه فضایی پلستسک به فضا پرتاب شد.

آسوشیتدپرس نیز در گزارشی به اظهارات دیمیتری مدودف نخست وزیر روسیه درباره حمایت مسکو از اقتصاد کی یف پرداخته و می نویسد: روسیه اوراق قرضه اوکراین به ارزش سه میلیارد دلار را با هدف حمایت از اقتصاد کشور همسایه خود خریداری کرده است.

تصمیم مدودف در حالی است که اوکراین از 21 نوامبر (30 آبان) و بعد از تصمیم دولت برای تعلیق گفتگوها با اتحادیه اروپا صحنه تظاهرات مردمی بوده و اروپایی ها معتقدند تصمیم کی یف تحت فشار روسیه صورت گرفته است.

گروه آبان: گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

مجله کامسا: مجله کامسا | آخرین اخبار و مقالات طراحی لباس

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 35970

به "انتقاد لاوروف از سیاست ضد روسی شرکای اروپایی، مسکو سه ماهواره نظامی پرتاب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد لاوروف از سیاست ضد روسی شرکای اروپایی، مسکو سه ماهواره نظامی پرتاب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید