انعقاد قرارداد همکاری با شرکت ملی فولاد

به گزارش مهسان بلاگ، در راستای ارزیابی ریسک واحد احیای پرد(PERED) قرارداد همکاری بین سازمان جهاد دانشگاهی تهران و شرکت ملی فولاد ایران منعقد شد.

انعقاد قرارداد همکاری با شرکت ملی فولاد

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، به موجب این قرار داد که بین شرکت ملی فولاد ایران و مرکز خدمات تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی سازمان جهاددانشگاهی تهران در محل آن شرکت به امضا رسید ، ارزیابی ریسک واحد احیای پرد توسط مرکز خدمات تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی این سازمان انجام می گردد.

پیاده سازی مدیریت ریسک در صنایع مختلف بدل به یک ضرورت انکارناپذیر شده است. یکی از ارکان مهم چرخه مدیریت ریسک انجام شناسایی مخاطرات و ارزیابی ریسک­ های موجود در یک مجتمع صنعتی است.

در این طرح پژوهشی، شناسایی انواع مخاطرات فرآیندی و غیرفرآیندی مربوط به واحد احیا پرد در طرح فولاد میانه با استفاده از تکنیک های HAZOP و HAZID آنالیز شده و راه های کنترل موجود و پیشنهادی آنالیز می گردد.

بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، این کارخانه با بهره­ گیری از فناوری ایرانی پرد (Persian Reduction)، گندله حاصل از سنگ آهن را به وسیله عملیات احیا به آهن اسفنجی تبدیل می نماید و مدت زمان پیش بینی شده برای انجام این مطالعات چهار ماه در نظر گرفته شده است و بالغ بر 1500 نفر ساعت جلسات تخصصی در قالب دو کارگروه برای اجرای آن برآورد شده است.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 44464

به "انعقاد قرارداد همکاری با شرکت ملی فولاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد قرارداد همکاری با شرکت ملی فولاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید