اپلیکیشن MobileTrans اجازه می دهد به سادگی واتساپ خود را از اندروید به آیفون منتقل کنید

به گزارش مهسان بلاگ، هنگامی که یک دستگاه گوشی تازه خریداری می کنید؛ باید حساب کاربری واتساپ خود را به آن منتقل کنید. اگر گوشی قبلی شما اندرویدی بوده و اکنون یک آیفون تازه خریداری کردید؛ در کمال تعجب متوجه خواهید شد هیچ روش اتوماتیکی برای انتقال واتساپ وجود ندارد!

اپلیکیشن MobileTrans اجازه می دهد به سادگی واتساپ خود را از اندروید به آیفون منتقل کنید

خوش بختانه، اپلیکیشن MobileTrans می تواند عملیات انتقال، پشتیبان گیری و بازیابی واتساپ را در اندروید و iOS آسان کند؛ حتی زمانی که می خواهید چت های خود را از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگری منتقل کنید.

با MobileTrans انتقال واتساپ محدود نمی گردد

اگرچه واتساپ راه چاره های رسمی برای انتقال چت ها با استفاده از آی کلاود و گوگل درایو ارائه می دهد ولی وقتی می خواهید از یک پلتفرم سیستم عامل به پلتفرم سیستم عاملی دیگر، مثلا از اندروید به iOS بروید؛ این راه کارها محدود می شوند.

در این شرایط راه کار MobileTrans - WhatsApp Transfer به شما یاری می نماید پیغام های واتساپ را مستقیما از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگر منتقل کنید یا با یک کلیک از واتساپ خود پشتیبان گیری نموده و بعد یک نسخه پشتیبان واتساپ خود را در گوشی آیفون یا اندرویدی نو بازیابی کنید.

به عبارت دیگر، با MobileTrans - WhatsApp Transfer می توانید اکانت واتساپ و تمام اجزای آن را از iOS به اندروید یا برعکس از اندروید به iOS منتقل کنید. این انتقال شامل همه چیز از جمله تاریخچه چت ها، عکس ها، ویدئوها، پیوست ها و غیره می گردد. این مزیت برنامه MobileTrans باعث شده روشی بهتر از سایر روش ها یا برنامه ها برای انتقال واتساپ باشد.

چگونه از MobileTrans برای انتقال واتساپ از اندروید به iOS استفاده کنیم

استفاده از MobileTrans - WhatsApp برای انتقال اکانت واتساپ به همراه همه متعلقاتش از اندروید به iOS، ساده تر از چیزی است که تصور می کنید؛ حتی ساده تر از روش های دیگر:

1- ابتدا برنامه MobileTrans - WhatsApp Transfer را روی کامپیوتر خود نصب و راه اندازی کنید. این برنامه از هر دو سیستم عامل دسکتاپ ویندوز و مک پشتیبانی می نماید. در صفحه اصلی این برنامه گزینه WhatsApp Transfer را انتخاب کنید. مطمئن شوید هر دو گوشی یا دستگاه اندرویدی و iOS به کامپیوتر متصل هستند.

2- اکنون، ویژگی WhatsApp را انتخاب کنید. بعد در نوار کناری MobileTrans سراغ گزینه Transfer WhatsApp Messages بروید.

3- این نرم افزار به طور اتوماتیک هر دو دستگاه متصل به کامپیوتر را شناسایی نموده و یکی را گوشی مبدا و دیگری را گوشی مقصد تنظیم می نماید. اگر گوشی مبدا و مقصد درست انتخاب نشدند؛ می توانید روی کلید Flip کلیک و خودتان به طور دستی گوشی اندروید را مبدا و آیفون را مقصد تعریف کنید.

4- پس از اینکه مطمئن شدید دستگاه iOS (در این مثال آیفون 13) به عنوان گوشی مقصد انتخاب شده است؛ روی کلید Start بزنید تا فرایند انتقال چت های واتساپ از اندروید به آیفون شروع گردد. اگر قبلا از واتساپ روی گوشی آیفون 13 استفاده نموده باشید؛ باید بدانید که در این فرایند انتقال، داده های قبلی شما پاک می شوند.

5- انتقال چت های واتساپ به سرعت انجام می گردد. پس از اتمام موفقیت آمیز واتساپ از اندروید به آیفون، با یک پیغام به شما اطلاع داده می گردد تا با خیال راحت بتوانید گوشی ها را از کامپیوتر جدا کنید.

وقتی واتساپ روی گوشی آیفون را باز می کنید؛ خود برنامه به طور اتوماتیک، داده های نو را شناسایی نموده و این فرصت را دارید که همه چت ها، تصاویر و ویدئوها را بازیابی کنید.

نسخه آزمایشی این برنامه رایگان است ولی نسخه اصلی اپلیکیشن MobileTrans برای مک 44.99 دلار است و نسخه کامل آن شامل Phone Transfer و Backup و Restore به قیمت 54.99 دلار فروش می رود. نسخه پایه ویندوزی این برنامه 29.99 دلار و نسخه کامل نیز 39.99 دلار می گردد.

دانلود اپلیکیشن Wondershare MobileTrans برای اندروید

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: یک پزشک
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 106990

به "اپلیکیشن MobileTrans اجازه می دهد به سادگی واتساپ خود را از اندروید به آیفون منتقل کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن MobileTrans اجازه می دهد به سادگی واتساپ خود را از اندروید به آیفون منتقل کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید