اپل مراسمی در 5 فروردین برای معرفی سرویس جدید خود برگزار خواهد نمود

به گزارش مهسان بلاگ، شرکت اپل شب گذشته به صورت رسمی بیان کرد که مراسمی را در تاریخ 25 مارس یا 5 فروردین برگزار خواهد نمود و با توجه به دعوتنامه این مراسم، به نظر می رسد این شرکت میخواهد بالاخره سرویس استریم فیلم و سریال خود را، معرفی و عرضه کند.

اپل مراسمی در 5 فروردین برای معرفی سرویس جدید خود برگزار خواهد نمود

مثل همواره، دعوتنامه کوپرتینویی ها سعی دارد به جز یک نکته که محصول مورد نظر را وعده می دهد، چیز دیگری را لو نمی دهد. این بار هم این دعوتنامه با یک انیمیشن GIF همراه است و در سرانجام جمله Its Show Time یا وقت نمایش است را می بینیم. این جمله به تنهایی کافی است برای اینکه بفهمیم Apple میخواهد سرویس جدید تلویزیونی خود را عرضه کند. اولین شایعات از مراسم اپل برای ماه مارس، از ماه گذشته شروع شد و قرار بود که این مراسم صرفا روی سرویس های نرم افزاری اپل تمرکز داشته باشد و خبری از سخت افزار جدید نباشد. اما هنوز شایعات دیگری وجود دارند که می گویند ممکن است نسل جدید ایرپادز، نسل جدید آیپد و همچنین شارژر بی سیم ایرپاور را هم در این مراسم ببینیم.

این اولین بار نیست که اپل از این شعار برای مراسم خود استفاده می نماید. نخستین بار در سپتامبر سال 2006 بود ک اپل مراسمی را با این عنوان برگزار کرد و در آن برای اولین بار شاهد عرضه فیلم ها در iTunes بودیم و دستگاه iTV (که بعد ها به Apple TV تغییر نام پیدا کرد) نیز معرفی گردید. با این وجود، طبیعی است که اپل دوباره چنین شعاری را برای مراسم خود انتخاب نموده چرا که قطعا سرویس استریم تلویزیونی جدید این شرکت را خواهیم دید.

در کنار سرویس تلویزیونی که قرار است تا سرانجام فصل بهار منتشر گردد، اپل همچنین قرار است از سرویس اشتراکی Apple News هم پرده برداری کند. این سرویس قرار است چیزی مشابه نت فلیکس باشد با این تفاوت که برای مجله ها و روزنامه ها خواهد بود و کاربران برای این موارد، اشتراک ماهانه دریافت می نمایند. اخیرا گزارشی که وال استریت ژورنال در همین زمینه منتشر نموده بود نشان می داد که اپل به مشکلاتی با ناشران مجلات و روزنامه ها داشته و آن ها 50 درصد درآمد این سرویس را طلب نموده بودند. باید صبر کنیم ببینیم سرویس اشتراکی Apple News نیز به چه شکلی خواهد بود.

این مراسم در مقر اصلی اپل یعنی Apple Park و در سالن استیو جابز برگزار خواهد شد. ساعت مراسم نیز مثل همواره، 9:30 شب به وقت ایران برگزار می گردد و ما این مراسم را به صورت وبلاگ نویسی زنده، برای شما پخش خواهیم کرد. شما درباره مراسم 5 فروردین اپل چه فکر می کنید؟

منبع: TheVerge

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6792

به "اپل مراسمی در 5 فروردین برای معرفی سرویس جدید خود برگزار خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل مراسمی در 5 فروردین برای معرفی سرویس جدید خود برگزار خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید