بازگرداندن کونته به همراه پیرلو؛ گزینه جدید بانوی پیر

به گزارش مهسان بلاگ، باشگاه یوونتوس یک گزینه دیگر به گزینه های خود برای جایگزینی ماسیمیلیانو آلگری اضافه نموده است.

بازگرداندن کونته به همراه پیرلو؛ گزینه جدید بانوی پیر

به گزارش خبرنگاران، تازه ترین گزارش رسانه های ایتالیایی از احتمال بازگشت آنتونیو کونته به یوونتوس برای راهنمایی این تیم به همراه آندره آ پیرلو، هافبک سابق بانوی پیر حکایت دارند.

طبق اعلام نشریه توتواسپورت تورین، ایده برگرداندن کونته به یوونتوس برای تجربه دومین دوره مربیگری اش در این تیم دیگر یک خیال دور از ذهن نیست، چرا که او از نظر باشگاه تمامی معیارهای لازم برای جانشینی مکس آلگری را دارد. آلگری که گفته می گردد احتمال جدا شدنش از بانوی پیر در انتها فصل جاری بسیار قوت گرفته است.

کونته تابستان سال 2014، تنها در فاصله یکی دو هفته به شروع فصل به دلیل برآورده نشدن انتظاراتش در حوزه جابجایی از راهنمایی بانوی پیر دست کشید و پس از آن برای دو سال سرمربی تیم ملی ایتالیا شد و در ادامه با چلسی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد، هر چند در انتها دومین فصل مربیگری اش در استمفوردبریج از کار برکنار شد و جای خود را به مائوریتزیو ساری داد. کونته از آن موقع تا کنون بیکار بوده و شایعات فراوانی درباره احتمال رفتن او به اینتر و رم شنیده شده است. اکنون اما یوونتوس به محتمل ترین مقصد کونته تبدیل شده است. طبق ادعای نشریه توتواسپورت، کونته در جریان برد یک بر صفر خانگی یوونتوس مقابل رم در ماه دسامبر، در استادیوم آلیانتس تورین حضور پیدا کرد و در آنجا با رئیس باشگاه آندره آ آنیلی ملاقات کوتاهی داشته است.

کونته 49 ساله با توجه به اینکه با تیمی قرارداد ندارد برای یوونتوس در قیاس با مربیانی مانند پپ گواردیولا و زین الدین زیدان گزینه خوبی محسوب می گردد، هرچند که طبق ادعای توتواسپورت زیدان همچنان اصلی ترین کاندیدای جانشینی آلگری محسوب می گردد. توتواسپورت رکورد ضعیف کونته در لیگ قهرمانان اروپا را فاکتور منفی برای استخدام شدن او توسط یوونتوس قلمداد نموده اما نوشته قهرمانی وی در لیگ برتر انگلیس، سبب شده که بیانکونری همچنان نیم نگاهی به جذبش داشته باشد.

در همین حال توتواسپورت نوشته آندره آ پیرلو، هافبک سابق یوونتوس که تا پیش از این بحث احتمال مربیگری او در تیم زیر 23 ساله های یووه مطرح بود، در صورت استخدام کونته به عنوان دستیار وی منصوب خواهد شد.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6511

به "بازگرداندن کونته به همراه پیرلو؛ گزینه جدید بانوی پیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگرداندن کونته به همراه پیرلو؛ گزینه جدید بانوی پیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید