بازی بزرگی را پیروز شدیم، شایسته این 3 امتیاز بودیم

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، جرج لیکنز عصر امروز جمعه بعداز پیروزی تیمش برابر سپاهان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: این پیروزی را به هواداران و بازیکنان تیمم تقدیم می کنم. شایسته این 3 امتیاز بودیم.

بازی بزرگی را پیروز شدیم، شایسته این 3 امتیاز بودیم

وی با بیان اینکه خیلی خوشحالم که بازیکنان هرچه ما می خواستیم را انجام دادند، ادامه داد: از بازیکنان تیمم راضی هستم، یک بازی به خصوصی بود و خیلی خوب توانستیم نقاط قوت تیم اصفهانی را کنترل کنیم و از نقاط ضعف این تیم استفاده کنیم.

لیکنز با تاکید بر اینکه تیم سپاهان تیم خوبی بود، گفت: اگر موقعیت آنها در نیمه اول گل می شد کار ما در نیمه دوم خیلی سخت می شد. امروز عملکرد بازیکنان ما خیلی خوب بود و ساسان انصاری نیز که مقابل تیم سابقش بازی می کرد عالی بود و گل زیبایی به ثمر رساند.

وی ادامه داد: نبردهای یک بر یک را ما پیروز شدیم و بازیکنان تیمم توانستند در میانه زمین نیز خوب کار کنند. خیلی از هواداران تیمم نیز تشکر می کنم که در این هوای سرد تبریز به ورزشگاه آمدند و روحیه تیمی بالای ما خیلی به این پیروزی و نتیجه خوب کمک کرد.

وی با بیان اینکه فشار را از روی بازیکنان تیمم برداشته ام، افزود: امروز بازیکنان ما حداکثر توانی که داشتند را استفاده کردند و نتیجه خوبی بدست آمد.

لیکنز با تاکید بر اینکه بعداز پیروزی برابر استقلال توقعات از ما بالاتر رفته است، گفت: ما باید روی بلند مدت و کوتاه مدت برنامه ریزی کنیم و نمی شود یک شبه نتیجه گرفت. فشار روی ما زیاد است و تلاش می کنم این فشار را از روی بازیکنان بردارم.

سرمربی تیم تراکتورسازی با اشاره به اینکه نتایج خانگی ما خیلی خوب بوده است، گفت: هدف ما این است که همه بازی ها را پیروز شویم.

وی سپس با بیان اینکه واقعا به عملکرد تیمم افتخار می کنم، گفت: بازی دشواری بود و بازیکنان من را ناامید نکردند، برنامه ریزی هایی که داشتیم به خوبی پیش رفت. نتیجه ای که گرفتیم و دو بر صفر پیروز شدیم حق ما بود و شایسته آن بودیم.

وی همچنین ادامه داد: همان طور که روز گذشته گفته بودم می خواستیم برابر سپاهان نمایشی داشته باشیم که در حد تراکتورسازی باشد و آن چیزی که انتظار داشتیم همین بود. خوشحالم که بازیکنان هم آن چیزی که می خواستیم را اجرا کردند و ما به پیروزی رسیدیم در شرایطی که گلی هم دریافت نکردیم.

وی با تاکید بر اینکه ما دنبال پیشرفت بودیم و باید روی بلند مدت برنامه ریزی کرد، گفت: امروز به خاطر کیفیت خوب زمین برنامه هایی که داشتیم را اجرا کردیم، اما هفته گذشته این اتفاق رخ نداد.

لیکنز با اشاره به اینکه روی سوگیتا و اسماعیلی فر پنالتی شد ولی دارو نگرفت، گفت: باید انتقادپذیر باشم و داور می توانست زودتر برای ما پنالتی بگیرد ولی شاید در آینده صحبت کنم که مسی و رونالدو به تیم ما بیایند تا شما از عملکرد خط حمله راضی باشید.

سرمربی تراکتورسازی با تاکید بر اینکه ما می توانستیم بگوییم داوری به ضرر ما بود، گفت: دوست دارم درخصوص مسائل فنی صحبت کنم تا موضوعات حاشیه ای. سپاهان تیم قدرتمندی است و ما تاکتیک خود را تغییر ندادیم و توانستیم به پیروزی هم برسیم.

وی سپس افزود: هرگز قولی نمی دهم و فقط قول می دهم که بهترین عملکرد را داشته باشیم و انتظاری که دارم این است به بازیکنانم اعتماد به نفس بدهید و با اینکه انتقاد خوب است ولی نباید از حد بگذرد.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص شجاعی نیز گفت: نمی دانم چرا همه درباره یک بازیکن صحبت می کنند در حالی که بسکمک از بازیکنان بودند که در مواقع پرس بازیکنان حریف توپ را از دست می دادند.

وی افزود: 34 سال است کار مربیگری می کنم و سعی می کنم حداکثر استفاده را از بازیکنانم انجام دهم. من به بازیکنانم ایمان دارم و می خواهم یک تیم خوب بسازم.

لیکنز در خصوص تعویض هایش نیز توضیح داد: وقتی تیمم نیاز به تعویض نداشته باشد این کار را انجام نمی دهم چراکه بازیکنانم خوب بازی می کردند و اگر زود این کار را انجام می دادم کار بچگانه ای بود.

وی در خصوص بازیکنان سابق تراکتور گفت: تعدادی از بازیکنان سابق تراکتورسازی امروز مقابل ما قرار گرفتند که به نوعی داربی محسوب می شد و در کل بازی خوبی را شاهد بودیم.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6205

به "بازی بزرگی را پیروز شدیم، شایسته این 3 امتیاز بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی بزرگی را پیروز شدیم، شایسته این 3 امتیاز بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید