بالدینی: توتی نشان داده لیاقت ماندن را دارد

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران : رئیس باشگاه رم تاکید نمود ستاره خط میانی جالوروسی هنوز هم می تواند برای قرمزپوشان پایتخت ایتالیا مهره ای موثر و مفید باشد.

بالدینی: توتی نشان داده لیاقت ماندن را دارد

به گزارش خبرنگاران ، فرانکو بالدینی، رئیس باشگاه رم با تمجید از بازی های اخیر فرانچسکو توتی تاکید نمود او لیاقت خود را برای تمدید قراردادش نشان داده است. بالدینی گفت: توتی هر بار که پایش را در زمین بازی گذاشته ثابت نموده که لیاقت دارد قراردادش را تمدید کنیم.

بالدینی که با شبکه رای گفت وگو می کرد در پاسخ به این پرسش که مذاکره با کاپیتان جالوروسی برای تمدید قراردادش چه زمانی شروع می گردد، توضیح داد: اعتبار قرارداد توتی در انتهای فصل جاری به سرانجام نمی رسد. انتهای این قرارداد سال آینده است پس به اندازه کافی زمان داریم که با او وارد مذاکره شویم. می خواهیم این کار را در وقتی مناسب انجام دهیم. در هر صورت او هر بار که پایش را به میدان گذاشته، ثابت نموده شایستگی اش آنقدر هست که قراردادش تمدید گردد.

با اینکه 36 سال از عمرش می گذرد، فرانچسکو توتی هنوز هم یکی از مهره های کلیدی رم است و سال جاری هم نقش پررنگی در پیاده سازی تاکتیک های زدنک زمان، سرمربی تیم داشته است.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16609

به "بالدینی: توتی نشان داده لیاقت ماندن را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالدینی: توتی نشان داده لیاقت ماندن را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید