برای صرف غذا همراه با موسیقی زنده باید پول اضافی خرج کرد!؟

به گزارش مهسان بلاگ، در بعضی از رستوران ها موسیقی زنده اجرا می گردد و بسیاری از مشتریان از این امر نیز استقبال می نمایند اما شاید مشتریان ندانند که هزینه گوش دادن به موسیقی زنده همراه با صرف غذا بر عهده آن ها است.

برای صرف غذا همراه با موسیقی زنده باید پول اضافی خرج کرد!؟

به گزارش خبرنگاران، در سال های اخیر رستوران ها و واحدهای عرضه نماینده مواد خوراکی سبک و سیاق گذشته خود را تا حدودی کنار گذاشته اند و از فناوری به روز و ارائه خدمات مناسب با احتیاج و حال و هوای مشتریان روی آورده اند، از این دست خدمات و امکانات می توان به سفارش های اینترنتی، برنامه های سفارش غذا، موسیقی زنده و … اشاره نمود.

آنالیز ها نشان از آن دارد که بعضی از واحدهای رستورانی هزینه ای برای خدماتی همچون موسیقی زنده دریافت می نمایند که این هزینه بر روی قیمت تمام شده غذا محاسبه می گردد.

با این تفاسیر جای این سوال وجود دارد که آیا این افزایش قیمت بر روی غذا برای اجرای موسیقی زنده، قانونی است!؟

در این رابطه خسرو میرابراهیمی- رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس - به خبرنگاران گفت: رستوران ها برای ارائه موسیقی زنده باید از اتحادیه و نیروی انتظامی (اداره اماکن) مجوز لازم را دریافت نمایند.

وی ادامه داد: بعضی از اعضای اتحادیه رستوران دارها در واحدهای صنفی خود به ارائه موسیقی زنده می پردازند که برای این موضوع از اتحادیه و دیگر دستگاه های نظارتی مجوز دریافت نموده اند.

میرابراهیمی گفت: به دلیل آنکه اجرای موسیقی زنده برای واحدهای صنفی با پرداخت هزینه همراه است می توانند هزینه ای از بابت این موضوع از مشتری دریافت نمایند.

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس در پاسخ به این سوال که آیا هزینه اجرای موسیقی زنده از سوی اتحادیه معین شده و نرخ مشخصی دارد؟ گفت: اتحادیه نرخ مشخصی در این زمینه در نظر نگرفته و واحدهای صنفی خود با توجه به هزینه اجرای موسیقی زنده مبلغی برای مشتریان در نظر می گیرند.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9960

به "برای صرف غذا همراه با موسیقی زنده باید پول اضافی خرج کرد!؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای صرف غذا همراه با موسیقی زنده باید پول اضافی خرج کرد!؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید