بعد از انصراف از حضور در جام دیمیتری کرکین؛ رضا یزدانی برای بازگشت به تیم ملی باید در جام مدوید کشتی بگیرد

به گزارش مهسان بلاگ، دارنده دو مدال طلا و دو برنز دنیا برای بازگشت به ترکیب تیم ملی در مسابقات دنیای بوداپست باید در جام مدوید کشتی بگیرد.

بعد از انصراف از حضور در جام دیمیتری کرکین؛ رضا یزدانی برای بازگشت به تیم ملی باید در جام مدوید کشتی بگیرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، کارنامه رضا یزدانی بهترین کشتی گیر 97 کیلوی ایران در سال های اخیر پر است از مدال های رنگارنگ مسابقات مختلف اما همچنان جای مدال المپیک از سه حضور در المپیک های 2008 پکن، 2012 لندن و 2016 ریو در کارنامه او خالی است و همین مسئله باعث گردیده یزدانی با وجود جراحی پایش بعد از ریو و مشکلاتی که در دو سال اخیر با آنها روبرو بوده ، همچنان با دنیای قهرمانی خداحافظی نکند.

یزدانی قصد بازگشت به میدان را داشت و فدراسیون کشتی نیز به او سهمیه حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را داد که یزدانی در این رقابت ها روی تشک نرفت. گفته شد درگذشت یکی از اقوام نزدیکش، آسیب دیدگی در تمرین و همچنین کاهش وزن 10 کیلویی باعث گردیده او نتواند در انتخابی ها به مصاف حریفانش برود.

با این وجود به دلیل خالی بودن دست کادرفنی در این وزن و همچنین افتخاراتی که رضا یزدانی در گذشته برای تیم ملی کشتی آزاد ایران به دست آورده، فدراسیون بار دیگر این فرصت را به رضا یزدانی داد که در جام دیمیتری کرکین روسیه که یک جام توسط بین المللی است، کشتی بگیرد که او از حضور در این تورنمنت انصراف داد.

نام او در لیست نفرات اعزامی به جام بین المللی مدوید هم دیده می گردد و رضا یزدانی برای بازگشت دوباره به تیم ملی باید در این جام کشتی بگیرد.

مسابقات جهانی 2018 اواخر مهر ماه امسال در بوداپست مجارستان برگزار می گردد.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 701

به "بعد از انصراف از حضور در جام دیمیتری کرکین؛ رضا یزدانی برای بازگشت به تیم ملی باید در جام مدوید کشتی بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از انصراف از حضور در جام دیمیتری کرکین؛ رضا یزدانی برای بازگشت به تیم ملی باید در جام مدوید کشتی بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید