بنیاد مستضعفان متولی رسیدگی به مسائل دانش آموزان محروم نیست ، وزیر آموزش و پرورش بخواهد، قطعا یاری خواهیم کرد

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس بنیاد مستضعفان گفت: هر زمان وزیر آموزش و پرورش درخواست حمایت از دانش آموزان مناطق محروم داشته باشد و جزئیات یاری و متولی مثل تعداد دانش آموزان معین گردد، بنیاد مستضعفان مضایقه نخواهد کرد.

بنیاد مستضعفان متولی رسیدگی به مسائل دانش آموزان محروم نیست ، وزیر آموزش و پرورش بخواهد، قطعا یاری خواهیم کرد

پرویز فتاح در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرنگاران مبنی بر اینکه با توجه به لزوم پرداخت هزینه غیر مستقیم جهت شرکت در کلاس های درسی خود با اپلیکیشن شاد آیا بنیاد مستضعفان تصمیم برای حمایت از دانش آموزان مناطق محروم دارد یا خیر؟گفت: ما متولی دانش آموزان نیستیم و تقاضای یاری به این قشر باید از طرف وزارت آموزش و پرورش صورت بگیرد اما هنوز تقاضایی از بنیاد مستضعفان برای حمایت از دانش آموزان مناطق محروم در این ایام نشده است.

وی اضافه نمود: هر زمان وزیر آموزش و پرورش درخواست حمایت داشته باشد و جزئیات یاری و متولی مثل تعداد دانش آموزان، مسئول شناسایی و انجام امور، مناطق احتیاج به یاری و همچنین خدمتی که باید ارائه گردد، معلوم باشد می توانیم یاری کنیم.

فتاح ادامه داد: البته به وسیله بنیاد علوی در مناطق محروم و براساس وظایف همیشگی بنیاد مستضعفان حضور داریم و اقداماتی در حال اجرا است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: بعنوان رسانه به گوش مسئولین وزارت آموزش و پرورش و هیات دولت بعنوان متولی این امر برسانید که اگر یاریی از بنیاد مستضعفان برآید، مضایقه نخواهیم کرد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 47420

به "بنیاد مستضعفان متولی رسیدگی به مسائل دانش آموزان محروم نیست ، وزیر آموزش و پرورش بخواهد، قطعا یاری خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیاد مستضعفان متولی رسیدگی به مسائل دانش آموزان محروم نیست ، وزیر آموزش و پرورش بخواهد، قطعا یاری خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید