بهروز عطایی: خوشحالم پدیده به والیبال ایران معرفی کردم

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در انتها مرحله نیمه نهایی سی و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال تیم های هراز آمل و سپاهان به ترتیب با شکست مقابل تیم های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان، از راهیابی به فینال بازماندند. قرار بود دو تیم بازی رده بندی را برای مشخص صندلی سوم برگزار نمایند اما با تصمیم فدراسیون والیبال و موافقت دو باشگاه، ملاقات رده بندی انجام نمی گردد و عنوان سوم مشترک به دو تیم اعطا خواهد شد.

بهروز عطایی: خوشحالم پدیده به والیبال ایران معرفی کردم

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال هراز آمل پس از عنوان سوم مشترک تیمش در رقابت های لیگ برتر والیبال در مصاحبه با خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه دو تیم انگیزه کافی برای برگزاری ملاقات رده بندی نداشتند و همچنین با توجه به فشردگی رقابت ها و برای به حداقل رساندن ریسک آسیب دیدگی بازیکنان ملی پوش، تصمیم بر این گرفته شد ملاقات رده بندی برگزار نگردد و عنوان سوم مشترک به دو تیم هراز و سپاهان اعطا گردد چرا که اولویت نخست و مهم، حفاظت از بازیکنان ملی پوش است تا به دور از آسیب در خدمت تیم ملی قرار گیرند. همچنین بحث کرونا نیز در این تصمیم بی تأثیر نبود.

وی در ادامه درباره ارزیابی اش از رقابت های لیگ برتر گفت: رقابت ها فوق العاده بود، شاید در سال های اخیر کمتر شاهد چنین بازی های باکیفیتی بودیم و پیش بینی تیم قهرمان واقعاً سخت است. تیم هراز در انتها دور مقدماتی در رده ششم جدول قرار داشت اما در مرحله پلی آف پیروز شد تیم سوم جدول را حذف کند. تیم سیرجان نیز که در صندلی چهارم حضور داشت، تیم صدرنشین سپاهان را از راهیابی به فینال بازداشت و این نشان از فشردگی و تنگاتنگی رقابت ها بود.

عطایی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، فدراسیون والیبال تصمیم به برگزاری متمرکز مسابقات گرفت تا خطر ابتلای بازیکنان را به حداقل ترین حالت ممکن کاهش دهد. شیوه خوبی نیز بود و خوشبختانه تا به اینجا بدون انجام بازی معوقه، مسابقات برگزار گردید. دو تیم سپاهان و آمل هراز عنوان سوم مشترک را کسب کردند و منتظر ملاقات انتهای تیم های سیرجان و شهرداری ارومیه برای معرفی قهرمان هستیم.

سرمربی تیم والیبال هراز آمل تأکید کرد: در 15 سال حضورم در رقابت های لیگ، مسابقاتی با این کیفیت به یاد ندارم البته ما دو بازیکن کیفی خود را در پلی آف از دست دادیم. بازیکنان جایگزین کوشش خود را کردند و از آنها تشکر می کنم که با تمام قوا، به تیم یاری کردند.

وی درباره تصمیم فدراسیون والیبال و معرفی بازیکنان چهره تیم ها به اردوی تیم ملی نیز گفت: تیم والیبال هراز آمل چند بازیکن پدیده داشت؛ غفاری، شبان و اجلالی نژاد، بازیکنان جوانانی هستند که عملکرد فوق العاده ای در مسابقات داشتند و به نتایج تیم بسیار یاری کردند. خوشحالم که هر دوره بازیکنان جدیدی به والیبال مملکت معرفی می کنم. این سه بازیکن در نخستین سال حضورشان در رقابت های لیگ برتر فوق العاده درخشیدند و پدیده بودند. بازیکنان باتجربه دیگر نیز مانند قرا، غلامی، رمضانی، همایونفر، قائمی و … نیز عملکرد خوبی داشتند و همگی شایستگی حضور در اردوهای ملی را دارند.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 81851

به "بهروز عطایی: خوشحالم پدیده به والیبال ایران معرفی کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهروز عطایی: خوشحالم پدیده به والیبال ایران معرفی کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید