به استراماچونی حق می دهیم، امیدوارم کار به شکایت نرسد

به گزارش مهسان بلاگ، مهدی فنونی زاده در مصاحبه با خبرنگاران و در مورد پیروزی های اخیر استقلال برابر حریفانش گفت: چند هفته ای است که آبی پوشان نمایش قابل قبولی از خود نشان میدهند. آنها بر خلاف ابتدای فصل که عملکرد خوبی نداشتند، رفته رفته بهتر شدند و حالا به روزهایی رسیدند که 7 پیروزی پیاپی را به دست آورده و از انتهای جدول، خود را تا رده سوم بالا کشیدند.

به استراماچونی حق می دهیم، امیدوارم کار به شکایت نرسد

وی اضافه کرد: با توجه به تغییراتی که استقلال در آغاز لیگ نوزدهم داشت انتظار نمی رفت در هفته های ابتدایی نتایج خوبی کسب کند اما هرچه از زمان بازی ها گذشت و استراماچونی شناخت بهتری از بازیکنانش پیدا کرد، این تیم بازی به بازی بهتر شد و حالا توانسته خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر معرفی کند.

پیشکسوت استقلال توضیح داد: استقلال برابر صنعت نفتی به پیروزی رسیده که در 9 هفته ابتدای اول لیگ در نیمه اول هیچ گلی دریافت نکرده بود اما قدرت تهاجمی استقلال باعث شد این رکورد شکسته شده و در نیمه اول 4 بار دروازه نفتی ها باز گردد و این نشان از هماهنگی و یک وحدت تاکتیکی که در بین بازیکنان است که توسط کادر فنی به وجود آمده است.

فنونی زاده در مورد صحبت های استراماچونی بعد از بازی برابر نفت آبادان، اعلام نمود: باید به این سرمربی حق داد که چنین صحبت هایی را به زبان بیاورد. متأسفانه مدیریت استقلال نتوانسته آن طور که شایسته این تیم است شرایط را برای بازیکنان و کادر فنی مهیا کند. این روزها در کشور ما، پول یک مسئله مهم است و بازیکنان هم به آن احتیاج دارند. خصوصاً سرمربی تیم که خارجی است و این کار شغل اوست و هدف اصلی او درآمد زایی است. نمی توانیم او را با مربیان ایرانی قیاس کنیم که حالا با خواهش و تمنا از او زمان گرفته و بگوییم پول را بعدا پرداخت می کنیم. در سالهای گذشته این اتفاق بد در فوتبال ما شکل تازه ای به خود گرفت و بعضی بازیکنان که مطالباتشان زیاد بود، حاضر بودند بخشی از آن را بخشیده تا به بخش دیگری از پول خود برسند که متأسفانه به آن هم دست پیدا نکردند.

وی گفت: استراماچونی اهل این حرف ها نیست. او یک مربی حرفه ای است و اگر پولش پرداخت نگردد همانند خیلی از خارجی ها که از استقلال شکایت کردند، او هم چنین می نماید و باز هم اتفاقات ناخوشایندی رخ خواهد داد.

هافبک پیشین استقلال در ادامه گفت: امیدوارم مسئولان استقلال هر چه زودتر فکری به حال مطالبات کادر فنی و بازیکنان بنمایند. بازیکنان هم تا یک اندازه می توانند صبر نمایند و اگر قرار باشد تمرکزشان تنها بر روی دریافتی هایشان باشد، مطمئناً شاهد پیروزی های پی در پی دیگر برای استقلال نخواهیم بود.

فنونی زاده اعلام نمود: از طرفداران استقلال هم ممنون هستم که تا به حال تیمشان را تنها نگذاشته اند اما از مدیران استقلال می خواهم تا کار به شکایت و اتفاقات نرسیده، زودتر مطالبات اعضای تیم را پرداخت نمایند.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 25994

به "به استراماچونی حق می دهیم، امیدوارم کار به شکایت نرسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به استراماچونی حق می دهیم، امیدوارم کار به شکایت نرسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید