بوفون: زمانی ما دیگران را می کو بیدیم و حالا دیگران ما را می کوبند

به گزارش مهسان بلاگ، کاپیتان تیم ملی ایتالیا می گوید تیمش در آخرین دوره تجربه او از حضور در جام ملت های اروپا، می تواند یک بار دیگر قدرتش را ثابت کند.

بوفون: زمانی ما دیگران را می کو بیدیم و حالا دیگران ما را می کوبند

به گزارش خبرنگاران، جان لوئیجی بوفون در آستانه اولین بازی تیم ملی ایتالیا در یورو 2016 که امشب (دوشنبه) در شهر لیون و برابر بلژیک برگزار می گردد، در پاسخ به این سؤال که آیا آتزوری از همواره ضعیف تر است، گفت: چند بازیکن اصلی ما به دلیل مصدومیت یورو را از دست داده اند. با توجه به تجربه ای که دارم، شاید مردم الان مرا نماد و بازیکن اصلی ایتالیا بدانند. ما بازیکنانی احتیاج داریم که تجربه فراوانی دارند و می توانند تنش های بازی و فشار عصبی که از سمت حریف به آنها وارد می گردد را تحمل نمایند.

وی در پاسخ به این سؤال که او چه احساس دارد که تیمش جزو مدعیان قهرمانی محسوب نمی گردد، تأکید کرد: زمان هایی هست که شما چکش هستید و دیگران را می کوبید. اکنون شرایط برعکس است اما این بدان معنا نیست که ما خودمان را آماده قربانی شدن می دانیم. ارزش واقعی تیم ها در زمین بازی معین می گردد و ما باید قدر فرصتی که برای اثبات خودمان در زمین مسابقه داریم را بدانیم. خلاصه بگویم که همواره بهترین تیم بازی را نمی برد و تیمی برنده می گردد که قدر فرصت هایش را بهتر بداند.

آیا تیبا کورتوا، دروازه بان 24 ساله تیم ملی بلژیک بهتر است یا بوفون در 24 سالگی اش؟ سنگربان یوونتوس در پاسخ به این سؤال گفت: این مقایسه کردن ها به نظر من جالب نیست به خصوص که من چیز زیادی از کارهایی که در 24 سالگی ام انجام دادم به یاد ندارم. الان 38 ساله ام و همانقدر خوشحالم که 24 ساله بودم. در حقیقت الان تجربه و آگاهی ام بیشتر است و از نظر روانی هم قوی تر شده ام. در خصوص کورتوا فقط می توانم بگویم که او برای خیلی از کسانی که می خواهند دروازه بان شوند یک الگو است چون دروازه بانی بسیار با استعداد است.

بوفون اضافه نمود: این آخرین یوروی من است اما احساس نوستالژی یا احساس ناامید نمی کنم بلکه برای کسب موفقیت در آن پر از انگیزه ام. در این سن و سال می دانم که پوشیدن پیراهن کشورم چه ارزشی دارد. هر نتیجه ای که ما در این رقابت ها کسب کنیم، می خواهم طوری کار کنم که جایی برای حسرت خوردن باقی نماند.

تیم ملی ایتالیا امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران به مصاف بلژیک می رود.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 31801

به "بوفون: زمانی ما دیگران را می کو بیدیم و حالا دیگران ما را می کوبند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: زمانی ما دیگران را می کو بیدیم و حالا دیگران ما را می کوبند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید