ترسناکترین مکانهای دنیا که قدم گذاشتن در آنها جرات میخواهد

به گزارش مهسان بلاگ، مکان های خالی از سکنه، اغلب افراد ماجراجوی شهرنشین و کسانی را که در جستجوی مقاصد غیرمعمول هستند را به خود جذب می نمایند. پارک های متروکه، قلعه ها، مکان های دورافتاده، راز هایی را در خود دارند که همیشه باعث جلب توجه افراد ماجراجو می شوند.

ترسناکترین مکانهای دنیا که قدم گذاشتن در آنها جرات میخواهد

10. قبرستان ماشین شاتیلون - بلژیک

قبرستان ماشین ها شاتیلون، بسیار عجیب و مرموز است. بر اساس یک افسانه شهری، این ماشین ها متعلق به سربازان آمریکایی هستند که نمیتوانستند آن ها را به کشورشان انتقال دهند و مجبور بودند تا آن ها را در جنگل پنهان نمایند؛ بنابراین طبق گفته مردمان محلی، این جنگل پس از انتها جنگ جهانی به مکانی برای پنهان کردن اتومبیل ها شد.

متاسفانه به دلیل زیست محیطی در سال 2010 این اتومبیل ها را از جنگل به جای دیگری منتقل کردند.

9. ساحل ناواجیو - جزیره زاکنتوس یونان

ساحل ناواجیو مشهورترین ساحل اروپایی به شمار میرود و در میان گردشگران از محبوبیت زیادی برخوردار است. لاشه کشتی پاناجیوتیس که در ساحل نهاده شده است جزو موارد کمتر شناخته شده ای است که بر هیجان این مکان میفزاید. این کشتی در حین قاچاق سیگار و وسیله مقامات تحت تعقیب نهاده شد و درنهایت گرفتار طوفان شد و در ساحل ناوجیو به گل نشست.

8. اسلوپ پوینت - جزیره جنوبی نیوزیلند

اسلوپ پیونت جنوبی ترین نقطه کشور زیبای نیوزیلند است که به طور عمده جهت پرورش گله گوسفندان مورد استفاده قرار میگیرد و مدتی است که دیگر انسانی در این ناحیه زندگی نمیکند.

طبیعت این ناحیه به شدت خشن و بی رحم است. باد هایی که با سرعت حدود 3220 کیلومتر در ساعت از قطب جنوب می وزند، منطقه اسلوپ پوینت را به شدت در هم میکوبد. این باد های بی وقفه و شدید درختان این ناحیه را تحت تاثیر قرار داده و به شکل عجیبی آن ها را کج نموده است.

7. بنای یادبود بازلاتزا - بلغارستان

بنای یادبود بازلاتزا سال 1981 میلادی روی قلعه ای به همین نام با ارتفاع 1441 متر ساخته شد. بنای یادبود بازلاترا به منظور ادای احترام به سربازان جنگ بین بلغارستان و ترکیه ساخته شده است. از آنجایی که این بنا نمادی از کمونیست بود، خیلی مورد استفاده قرار نگرفت و مدتی بعد خالی از سکنه شد.

این بنا شبیه به یک بشقاب پرنده به نظر میرسد و بازدیدنمایندگان و ماجراجویان زیادی را به خود جذب میکند.

6. روستای کولمانزکوپ - نامیبیا

روستای کولمانزکوپ بعد از استخراج یک الماس گرانقیمت در این مکان، به نام جانی کولمن، نامگذاری شد و امروزه به عنوان مقصد گردشگری رازآلودی شناخته میشود. روستای کولمانزکوپ از طریق بیابان های نامیب محاصره شده و ساکنان آن در سال 1954 پس از بی استفاده شدن معدن الماس، روستا را ترک کردند و خانه های متروکه سرانجام زیر شن دفن شدند.

5. بیابان ساهارا - تونس

مجموعه دکور حماسی جنگ ستارگان توسط هنرمندی به نام رادین مارتینو دوباره کشف شد. ظاهره مجموعه فیلم های جنگ ستارگان هنوز وجود دارند. اما دکور آن از طریق عوامل فیلم در بیابان ها رها شدند. این مجموعه که از طریق باد و شن فرسایش یافته، شبیه یه محل متروکه در یک سیاره دیگر به نظر میرسد.

امروزه این مجموعه توسط هواداران سرسخت فیلم بازدید میشوند. بهترین و آسان ترین راه دسترسی به این منطقه، استخدام یک راننده بومی است.

4. پارک لاس پوزاس - مکزیک

یک هنرمند عجیب انگلیسی به نام ادوارد جیمز، پارک لاس پوزاس را در یکی از جنگل های بارانی مکزیک ساخت. بنا های خیالی که شبیه خرابه های یک ساختمان به نظر میرسد، به خوبی با طبیعت زیبای دست نخورده اطراف ترکیب شدند و تصویر زمین عجایب متروکه را تداعی میکند.

3. قلعه بنر منز - نیویورک

بومیان آمریکایی اعتقاد داشتند جزیره ای که این قلعه در آن وجود دارد شبح زده است. در سراسر تاریخ، این جزیره 5 مالک داشته که یکی از آن ها فرانسیس بنر منز بوده است. تاجری که یک اقامتگاه تابستانی در این جزیره ساخت و امروزه این اقامتگاه مقصد گردشگری محبوبی محسوب میشود. اگر چه مخروبه است.

تعداد گل و درختچه که زمانی توسط فرانسیس ساخته شده بود، هنوز هم زنده و در حال رشد هستند. برای بازدید از قلعه بنر منز میتوانید شنبه ها و یکشنبه ها در ماه می تا اکتبر از طریق قایق به اینجا سفر کنید.

2. پارک نارا دریم لند - ژاپن

نارا دریم لند پارکی است که در سال 1961 ساخته شد و سال 2006 تعطیل شد. اگرچه این پارک به قدری محبوب نبود که همیشه پذیرای بازدیدنمایندگان باشد. اما از زمانیکه افراد کنجکاو برای دیدن این پارک تفریحی متروکه از دیوار آن بالا میروند، مسائل امنیتی آن افزایش یافته است. به خاطر داشته باشید که ورود به داخل پارک نارا دریم لند غیرقانونی است و هر ساله افراد زیادی به این خاطر دستگیر میشوند. شما میتوانید به راحتی از طریق اتوبوس و یا قطار، از شهر های عظیم به این منطقه سفر کنید.

1. شتومیراندا - سلس - بلژیک

باز هم مکان متروکه ای از کشور بلژیک. شتومیراندا در قرن 19 میلادی توسط اشراف فرانسوی که از انقلاب فرار نموده بودند ساخته شد. پس از آن قلعه شتومیراندا توسط دولت بلژیک به منظور استفاده برای یتیم خانه مصادره شد. این ساختمان در سال 1980 بسته شد، اما خانواده های اشرافی حاضر نشدند که آن را به دولت واگذار نمایند تا از ان مراقبت نمایند.

امروزه این ساختمان افراد ماجراجو و شکارچیان ارواح را به خود جذب میکند. شما میتوانید در روستای سلس از طریق قطار به این منطقه سفر کنید. فقط به یاد داشته باشید که در صورت ورود به ساختمان شتومیراندا، جریمه خواهید شد.

باشگاه خبرنگاران

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: گردشبان
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 71294

به "ترسناکترین مکانهای دنیا که قدم گذاشتن در آنها جرات میخواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترسناکترین مکانهای دنیا که قدم گذاشتن در آنها جرات میخواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید