توصیف آزاردهنده مورینیو از صلاح در زمان حضور در چلسی

به گزارش مهسان بلاگ، تهران - خبرنگاران - خوزه مورینیو سرمربی برکنار شده باشگاه منچستریونایتد خاتمه پس از گذشت سال ها در برنامه ای تلویزیونی با استفاده از کلماتی آزاردهنده از دلایل خود برای صدور جواز خروج محمد صلاح از استمفوردبریج پرده برداشت.

توصیف آزاردهنده مورینیو از صلاح در زمان حضور در چلسی

به گزارش خبرنگاران، تارنمای شکبه تلویزیونی بی این اسپورتس روز دوشنبه نوشت: محمد صلاح مهاجم مصری باشگاه لیورپول طی چند سال اخیر یکی از بزرگ ترین پدیده های فوتبال اروپا بوده است؛ بازیکنی که نبوغ اولیه وی در باشگاه آ.اس رم جلوه گر شد و سپس در آنفیلد به اوج شکوفایی رسید و حالا یکی از بهترین فوتبالیست های دنیا محسوب می گردد.

خوزه مورینیو تا چندی پیش در کسوت سرمربی منچستریونایتد برای برآوردن انتظارات در اولدترافورد تقلا می کرد همزمان و در کمال بداقبالی باید نظاره گر شکوفایی صلاح می بود چرا که این 2 شخصیت برجسته فوتبالی در دوران حضور در چلسی خاطرات مشترکی را با یکدیگر به اشتراک گذاشته بودند.

آقای خاص در آن دوران جواز خروج ستاره مصری را از استمفوردبریج صادر کرد تا مقدمات انتقال وی به فیورنتینای ایتالیا تسهیل گردد؛ انتقالی که آبی ها تا همین امروز حسرت آن را می خورند.

فیورنتینا خون تازه ای را در رگ های صلاح به جریان انداخت تا ماجراجویی وی برای تبدیل شدن به یک بازیکن کلاس دنیای شروع گردد.

مورینیو که دسامبر سال گذشته از مسئولیت های خود در اولدترافورد معاف و عذرش خواسته شد و هم اکنون به عنوان کارشناس فوتبالی در شبکه تلویزیونی بی این اسپورتس فعالیت می نماید در آستانه بازی تیم های چلسی و فولام در لیگ برتر جزیره، پایان دلایل خود را برای صدور جواز جدایی صلاح برملا کرد.

شاید کمی آزاردهنده باشد که بدانیم مورینیو برای توصیف مردی که طی چند فصل اخیر همیشه نقش جادوگر قرمزهای آنفیلد را ایفا نموده، از کلماتی همچون تنها، خام و شکننده استفاده نموده است.

با این حال، باید منتظر ماند و دید که صلاح چه زمان تصمیم می گیرد تا با ارائه نمایشی خیره کننده، پاسخی دندان شکن به سرمربی پیشین خود بدهد.

مورینیو در توصیف صلاح می گوید: مشکل اصلی صلاح آمادگی و تطابق با واقعیت و شرایط جدید بود؛ زمانی که او از بازل به چلسی آمد تنها چیزی که من می دیدم جوانی تنها، خام، کاملا گنگ و از لحاظ فیزیکی بسیار شکننده بود اما پس از رفتن به ایتالیا و کسب تجربه در فیورنتینا و رم و به عنوان بازیکنی کاملا منطبق با جو داغ فوتبال اروپا، با درکی بهتر از فوتبال، از لحاظ فیزیکی به مراتب قدرتمندتر و از لحاظ روحی با اعتماد به نفسی بیشتر کاملا متحول شده به فوتبال انگلیس بازگشت.

ورزرشی**3991**2024

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6349

به "توصیف آزاردهنده مورینیو از صلاح در زمان حضور در چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیف آزاردهنده مورینیو از صلاح در زمان حضور در چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید