جاذبه های کانادا که حتماً باید به آن ها سر بزنید

به گزارش مهسان بلاگ، کانادا کشوری بسیار زیبا با مناظر طبیعی خیره‌کننده است. این کشور دارای جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیری است که هر ساله گردشگران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. در این مقاله قصد داریم به برخی از مهم‌ترین و زیباترین جاذبه‌های گردشگری کانادا که حتماً باید در سفر به این کشور به آن‌ها سر بزنید، اشاره کنیم.

جاذبه های کانادا که حتماً باید به آن ها سر بزنید

برای دریافت خدمات تور کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

پارک ملی بانف : آلبرتا

یکی از معروف‌ترین و زیباترین پارک‌های ملی کانادا، پارک ملی بانف در استان آلبرتا است. این پارک با مناظر طبیعی زیبا و کوه‌های صخره‌ای، دریاچه‌های آبی روشن و جنگل‌های انبوه، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگران در کانادا محسوب می‌شود.

در این پارک می‌توانید از طبیعت بکر و دست‌نخورده لذت ببرید، انواع ورزش‌های طبیعت‌گردی و کوهنوردی را تجربه کنید و حیات وحش منحصربه‌فرد این منطقه از جمله خرس گریزلی، گوزن وواپیتی و انواع پرندگان را مشاهده نمایید. دیدن دره‌های یخچالی و آبشارهای زیبای این پارک نیز تجربه‌ای فراموش‌نشدنی خواهد بود.

جزیره ونکوور : بریتیش کلمبیا

ونکوور جزیره‌ای سرسبز و طبیعت زیبا در ساحل غربی کانادا است که یکی از بهترین مقاصد گردشگری در این کشور به‌شمار می‌رود. جنگل‌های انبوه، پارک‌های طبیعی زیبا، سواحل ماسه‌ای و صخره‌ای و هوای معتدل اقیانوسی از ویژگی‌های اصلی این جزیره هستند.

شهر ونکوور در ساحل جنوبی جزیره، یکی از زیباترین و مدرن‌ترین شهرهای کانادا است که می‌توانید از معماری، رستوران‌ها و فرهنگ آن لذت ببرید. همچنین پارک ملی استنلی در نوک شمال غربی جزیره، بکرترین و زیباترین بخش ونکوور است که حتماً باید به آن سر بزنید.

ساحل نیاگارا : انتاریو

آبشارهای نیاگارا یکی از معروف‌ترین و زیباترین جاذبه‌های طبیعی جهان است که در مرز کانادا و آمریکا واقع شده‌ است. ساحل نیاگارا در طرف کانادایی این آبشار بزرگ، منظره‌ای خیره‌کننده از آبشار و رودخانه نیاگارا را به نمایش می‌گذارد.

شما می‌توانید با قایق به کنار آبشارها بروید یا پیاده در امتداد ساحل قدم بزنید تا زیبایی طبیعی این مکان را از نزدیک تجربه کنید. همچنین می‌توانید از برج مشاهده اسکای‌لان در بالای آبشارها، منظره‌ای پانوراما از آن‌ها داشته باشید. حتماً دوربینتان را همراه بیاورید!

کبک سیتی : کبک

کبک‌سیتی پایتخت استان کبک، یکی از زیباترین و تاریخی‌ترین شهرهای کانادا است که حتماً باید در برنامه سفرتان بگنجانید. این شهر تنها شهر قدیمی شمال آمریکا است که دیوارهای دفاعی خود را حفظ کرده‌است.

معماری اروپایی، کافه‌ها و رستوران‌های عالی، فرهنگ غنی و زبان فرانسوی از ویژگی‌های این شهر هستند. شما می‌توانید با قدم زدن در خیابان‌های پر رفت‌وآمد و قدیمی این شهر و بازدید از بناهای تاریخی آن از جمله دژ فرانتنک و موزه‌ها، از سفرتان لذت ببرید.

دره آتاباسکا : آلبرتا

دره آتاباسکا یکی از مناطق طبیعی زیبای کوهستانی در استان آلبرتای کانادا است که در فصل تابستان پر از گل‌های وحشی رنگارنگ می‌شود. این دره دارای تپه‌ماهورهای پوشیده از گیاهان، رودخانه‌های صاف و آبشارهای زیبا است.

شما می‌توانید در این دره زیبا به پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، اسب‌سواری، شنا در رودخانه و عکاسی از مناظر طبیعی بپردازید. همچنین کمپ و اقامت شبانه در دره آتاباسکا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی خواهد بود. حتماً در برنامه‌ی سفرتان به آلبرتا گنجاندن این دره زیبا را فراموش نکنید.

تورنتو : انتاریو

تورنتو مهم‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر کانادا است که دیدن آن در سفر به این کشور الزامی است. این شهر مدرن دارای آسمان‌خراش‌های مدرن، رستوران‌ها و کافه‌های عالی، موزه‌ها و گالری‌های هنری فراوان و پارک‌های زیبا است.

برج CN تورنتو یکی از بلندترین برج‌های جهان و نماد این شهر به‌شمار می‌رود که می‌توانید از بالای آن مناظره‌ای بی‌نظیر از شهر تورنتو داشته باشید. همچنین جزیره تورنتو در مرکز دریاچه انتاریو، پارکی سرسبز و زیبا با جاذبه‌های تفریحی فراوان است.

جزیره پرنس ادوارد : ایالت پرنس ادوارد

این جزیره ساحلی واقع در اقیانوس اطلس در خلیج سنت لورنس، دارای سواحل ماسه‌ای محاط در صخره‌های قرمز رنگ، جنگل‌های انبوه و روستاهای تاریخی زیبایی است. طبیعت بکر، هوای مطبوع و مناظر خیره‌کننده اقیانوس این جزیره را به یکی از بهترین مقاصد تعطیلات تابستانی در کانادا تبدیل کرده است.

شما می‌توانید در جزیره پرنس ادوارد به دوچرخه‌سواری، قایق‌رانی، ماهی‌گیری، تماشای پرندگان و حیات وحش و همچنین گشت و گذار و خرید در روستاها و شهرک‌های زیبای آن بپردازید. اقامت در کلبه‌های چوبی محلی نیز تجربه‌ای فراموش‌نشدنی خواهد بود.

کبک شهر : کبک

کبک شهر دومین شهر بزرگ استان کبک پس از مونترال است که دارای جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی فراوانی می‌باشد. این شهر در کنار رودخانه سن‌لوران واقع شده و دارای بخش قدیمی بسیار زیبایی است بخش قدیمی شهر کبک حاوی بناها و خیابان‌هایی از دوران استعمار فرانسه است که با معماری منحصربه‌فرد خود، حس و حالی تاریخی به این شهر می‌دهد. شما می‌توانید با قدم زدن در خیابان‌های پر رفت‌وآمد این بخش و بازدید از رستوران‌ها و کافه‌های سنتی، از جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی آن لذت ببرید.

هتل فرونتنک کبک یکی از زیباترین و تاریخی‌ترین هتل‌ها در سراسر کانادا است که در بخش قدیمی شهر واقع شده و حتماً باید آن را ببینید. همچنین کلیسای نوتردام دو کبک، موزه ملی زیبایی‌شناسی، تراس دوفن و باغ ژوان دو آرک از دیگر جاذبه‌های دیدنی شهر کبک هستند.

در مجموع، کبک شهر با داشتن فرهنگ و معماری منحصربه‌فرد فرانسوی، توام با طبیعت زیبا و رودخانه سن‌لوران، یکی از شهرهایی است که حتماً باید در برنامه سفر به کانادا گنجاند.

اتاوا : انتاریو

اتاوا پایتخت کانادا، شهری زیبا با بناها و پارک‌های تاریخی و فرهنگی بسیار است. موزه‌های متعدد، گالری‌های هنری، رستوران‌ها و کافه‌های فراوان از جمله جاذبه‌های اتاوا هستند.

ساختمان پارلمان کانادا با معماری بی‌نظیر گوتیک، برج صلح و کانال ریدو از مکان‌هایی هستند که نباید در بازدید از اتاوا از دیدنشان غافل شد. همچنین موزه ملی تاریخ کانادا و موزه جنگ کانادا نیز از دیگر جاذبه‌های مهم پایتخت کانادا محسوب می‌شوند.

در مجموع، اتاوا با داشتن موقعیت سیاسی و جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی بسیار، یکی از شهرهایی است که نباید در سفر به کانادا از دیدن آن غافل شد.

کبک شهر : کبک

کبک شهر دومین شهر بزرگ استان کبک پس از مونترال است که دارای جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی فراوانی می‌باشد. این شهر در کنار رودخانه سن‌لوران واقع شده و دارای بخش قدیمی بسیار زیبایی است.

بخش قدیمی شهر کبک حاوی بناها و خیابان‌هایی از دوران استعمار فرانسه است که با معماری منحصربه‌فرد خود، حس و حالی تاریخی به این شهر می‌دهد. شما می‌توانید با قدم زدن در خیابان‌های پر رفت‌وآمد این بخش و بازدید از رستوران‌ها و کافه‌های سنتی، از جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی آن لذت ببرید.

هتل فرونتنک کبک یکی از زیباترین و تاریخی‌ترین هتل‌ها در سراسر کانادا است که در بخش قدیمی شهر واقع شده و حتماً باید آن را ببینید. همچنین کلیسای نوتردام دو کبک، موزه ملی زیبایی‌شناسی، تراس دوفن و باغ ژوآن دو آرک از دیگر جاذبه‌های دیدنی شهر کبک هستند.

در مجموع، کبک شهر با داشتن فرهنگ و معماری منحصربه‌فرد فرانسوی، توام با طبیعت زیبا و رودخانه سن‌لوران، یکی از شهرهایی است که حتماً باید در برنامه سفر به کانادا گنجاند.

موزه انسان‌شناسی : ونکوور

موزه انسان‌شناسی دانشگاه بریتیش کلمبیا در ونکوور، بزرگ‌ترین موزه انسان‌شناسی در کانادا است که دارای مجموعه‌ای غنی از آثار و اشیای فرهنگی بومیان کانادا و سراسر جهان است.

در این موزه می‌توانید درباره فرهنگ‌ها و تمدن‌های گوناگون بومی سراسر جهان از جمله بومیان امریکای شمالی، اقوام آفریقایی، چینی و غیره بیشتر بدانید. نمایشگاه دائمی این موزه به نمایش آثاری همچون مجسمه‌ها، ظروف، ابزارهای موسیقی و غیره می‌پردازد.

همچنین نمایشگاه‌های موقت متعددی در طول سال در این موزه برپا می‌شود. علاقه‌مندان به انسان‌شناسی و فرهنگ‌های بومی، حتماً باید در سفر به ونکوور از این موزه دیدن کنند.

پارک ملی گروس مورن : آلبرتا

پارک ملی گروس مورن در استان آلبرتا، بزرگ‌ترین پارک ملی در کوه‌های راکی کانادا است که دارای مناظر و چشم‌اندازهای بکر و زیبایی از قلل برفی، دره‌های سرسبز، دریاچه‌های آبی و یخچال‌های طبیعی است.

این پارک بهشتی برای علاقه‌مندان به کوهنوردی، طبیعت‌گردی، اسکی، کمپینگ و ماجراجویی است. شما می‌توانید در اینجا به پیاده‌روی و صعود بر قلل مرتفع، دوچرخه‌سواری کوهستانی، کانوئینگ، ماهی‌گیری و رفتن به غارها بپردازید و از طبیعت زیبای آن لذت ببرید. حیات وحش فراوان از جمله خرس گریزلی، گوزن، کرکس و عقاب نیز از دیگر جاذبه‌های این پارک ملی هستند.

موزه هنر گوگنهایم : تورنتو

موزه هنر گوگنهایم در تورنتو یکی از مهمترین و برترین موزه‌های هنر مدرن و معاصر در سطح بین‌المللی است که دارای مجموعه‌ای غنی و ارزشمند از آثار هنرمندان مطرح جهان از قرن 19 تا 21 میلادی می‌باشد.

آثار هنرمندانی چون ون گوگ، پیکاسو، مونه، پولاک و وارهول در این موزه به نمایش گذاشته شده‌اند. علاوه بر آثار نقاشی، مجسمه‌ها و عکس‌های ارزشمندی نیز در این موزه قابل مشاهده است. معماری زیبا و منحصربفرد ساختمان موزه نیز از ویژگی‌های بارز آن به شمار می‌رود.

هر علاقه‌مندی به هنر مدرن حتماً باید در سفر به تورنتو از این موزه بازدید کند تا آثار بی‌نظیری را از نزدیک مشاهده نماید. موزه گوگنهایم قطعاً یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های فرهنگی تورنتو و کانادا به شمار می‌رود.

موزه‌های اتاوا : انتاریو

پایتخت کانادا، شهر اتاوا، دارای موزه‌ها و نگارخانه‌های هنری بسیار زیاد و معتبری است که از جمله جاذبه‌های اصلی گردشگری در این شهر محسوب می‌شوند.

موزه ملی کانادا، موزه تمدن‌ها، موزه هنر مدرن کانادا، موزه علوم و تکنولوژی کانادا، نگارخانه ملی کانادا و موزه حیات وحش کانادا از جمله مهم‌ترین و برترین موزه‌های اتاوا هستند که در سفر به این شهر نباید از دست بدهید.

این موزه‌ها دارای مجموعه‌های ارزشمندی از آثار و اشیای تاریخی، هنری و علمی هستند که می‌توانند شما را با تاریخ، فرهنگ و هنر کانادا بهتر آشنا کنند.

دریاچه لوییز : آلبرتا

دریاچه لوییز در استان آلبرتای کانادا، دریاچه‌ای زیبا با آبی تیره، کوه‌های صخره‌ای و جنگل‌های اطراف است که منظره‌ای خیره‌کننده دارد. این دریاچه محل مناسبی برای انجام ورزش‌های آبی، ماهی‌گیری، کوه‌نوردی و طبیعت‌گردی است.

روستاها و تفرجگاه‌های ساحلی اطراف دریاچه نیز جای خوبی برای تعطیلات آرام و دور از شلوغی هستند. دیدن غروب آفتاب زیبا از کناره‌های دریاچه لوییز تجربه‌ای بسیار خاطره‌انگیز خواهد بود. اگر دوست‌دار طبیعت هستید، حتماً این دریاچه آرام و دیدنی را در برنامه‌ی سفرتان قرار دهید.

کوهستان راکی : آلبرتا و بریتیش کلمبیا

رشته‌کوه راکی در غرب کانادا یکی از مناطق طبیعی زیبا و بکر این کشور است که دارای قله‌های برفی، دره‌های سرسبز، دریاچه‌های آبی و جنگل‌های انبوه می‌باشد. پارک ملی بانف، پارک ملی جاسپر، پارک ملی یوهو و پارک ملی کوتنی از جمله محبوب‌ترین پارک‌های ملی در این منطقه هستند.

کوه‌نوردی، طبیعت‌گردی، اسکی، اسنوبرد و دوچرخه‌سواری از جمله فعالیت‌هایی هستند که می‌توانید در کوهستان‌های راکی انجام دهید. همچنین تماشای پرندگان و حیات وحش از جمله خرس گریزلی، گوزن وواپیتی و کوه گوسفند تجربه‌ای جالب خواهد بود.

جزیره ویکتوریا : بریتیش کلمبیا

جزیره ویکتوریا در ساحل غربی ایالت بریتیش کلمبیا جزیره‌ای زیبا با جنگل‌های انبوه و مناظر دیدنی اقیانوس است. این جزیره مقصد محبوبی برای گردشگرانی است که به دنبال آرامش و طبیعت زیبا هستند.

شهر ویکتوریا پایتخت این جزیره، شهری تاریخی و زیبا با معماری اروپایی است. از دیگر جاذبه‌های جزیره ویکتوریا می‌توان به باغ وحش زیبای آن، بوتانیک گاردن‌های فرح‌بخش، موزه‌های متعدد، سواحل زیبا و پارک ملی جانگل زیبای آن اشاره کرد.

اگر دوست‌دار طبیعت و آرامش هستید، جزیره ویکتوریا را فراموش نکنید!

تور هلی‌ترور در کلگری : آلبرتا

تور هلی‌ترور یکی از بهترین و محبوب‌ترین فعالیت‌های گردشگری در کلگری، مرکز استان آلبرتا، محسوب می‌شود. در این تور شما با هلی‌کوپتر بالای شهر کلگری پرواز کرده و از بالا مناظر خیره‌کننده‌ای از کوه‌ها، دره‌ها و رودخانه‌های اطراف این شهر زیبا خواهید داشت.

علاوه بر کلگری، این تور هلی‌کوپتر به شما اجازه می‌دهد تا کوه‌های راکی، دره‌ها و دریاچه‌های استان آلبرتا را نیز از ارتفاع ببینید که تجربه‌ای بسیار خاطره‌انگیز خواهد بود. عکاسان مناظر طبیعی نیز می‌توانند در این تور عکس‌های بسیار زیبایی از منطقه بگیرند.

گشت و گذار در جزایر جورجیا : بریتیش کلمبیا

مجمع‌الجزایر زیبای جورجیا در سواحل ایالت بریتیش کلمبیا، دارای مناظر طبیعی خیره‌کننده‌ای از جزایر کوچک متعدد، خلیج‌های آرام، جنگل‌های انبوه و کوه‌های صخره‌ای هستند.

شما می‌توانید با قایق یا فری به جزایر مختلف سفر کرده و از زیبایی‌های طبیعی آن‌ها لذت ببرید. در برخی از این جزایر امکانات اقامتی نیز وجود دارد. همچنین امکان دیدن نهنگ‌ها، دلفین‌ها و خرس‌های سیاه در این منطقه وجود دارد. جزایر جورجیا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای علاقه‌مندان به طبیعت و آرامش خواهد بود.

هایکینگ در دره آتاباسکا : آلبرتا

دره آتاباسکا در استان آلبرتا با طبیعت بکر و زیبای خود یکی از بهترین مناطق کانادا برای هایکینگ و طبیعت‌گردی است. مسیرهای پیاده‌روی متعددی در این دره وجود دارد که از کنار آبشارها، دریاچه‌های الماسی و رودخانه‌های بلورین عبور می‌کنند.

شما می‌توانید با پیمودن این مسیرهای زیبای کوهستانی، از طبیعت بکر دره آتاباسکا بهره‌مند شوید. مسیرهایی با طول و سختی متفاوت در این دره وجود دارد که هم برای مبتدیان و هم حرفه‌ای‌ها مناسب هستند.

همچنین امکان کمپینگ و اقامت شبانه در دره آتاباسکا وجود دارد که تجربه‌ای بسیار خوب برای علاقه‌مندان به طبیعت و ماجراجویی خواهد بود. عکاسان نیز می‌توانند در این دره مناظر بکر زیبایی را تصویر برداری کنند. در مجموع، دره آتاباسکا را اگر هایکر هستید از دست ندهید!

جشنواره تابستانی مونترآل : کبک

جشنواره تابستانی مونترآل یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین جشنواره‌های هنری در کانادا است که هر ساله در ماه‌های ژوئن تا اوت در شهر مونترآل برگزار می‌شود. این جشنواره شامل انواع برنامه‌های هنری از جمله نمایش‌های خیابانی، کنسرت‌ها، نمایش‌های رقص و موسیقی می‌باشد.

هنرمندان مطرح بین‌المللی در زمینه‌های مختلف هنری در این جشنواره حضور می‌یابند و شهر مونترآل طی این مدت به مرکزی برای هنر و سرگرمی تبدیل می‌شود. جو شاد و سرزنده، فضای هنری و حضور هنرمندان خلاق از ویژگی‌های این جشنواره پر طرفدار است.

اگر تابستان به مونترآل سفر می‌کنید، حتما سعی کنید این جشنواره پرشور و پرمایه را از دست ندهید.

کروز در ساحل الکلوئت : بریتیش کلمبیا

سوار شدن بر یک کشتی تفریحی و کروز در میان جزایر زیبای ساحل الکلوئت در ایالت بریتیش کلمبیا، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی است. شما می‌توانید از این طریق مناظر خیره‌کننده سواحل، کوه‌های جنگلی و جزایر کوچک را از نزدیک تماشا کنید.

علاوه بر زیبایی‌های طبیعی، مشاهده حیات وحش از جمله نهنگ‌ها و خرس‌های گریزلی نیز از جاذبه‌های این سفر دریایی است. بسته به نوع کروز ممکن است امکاناتی مانند غذا و نوشیدنی، اجرای موسیقی زنده و حتی گرمابه نیز وجود داشته باشد. کروز در ساحل الکلوئت قطعاً یکی از بهترین تجربه‌ها در سفر به بریتیش کلمبیا خواهد بود.

جشنواره فرهنگی تام تام : ونکوور

جشنواره فرهنگی تام تام یکی از بزرگترین جشنواره‌های فرهنگ بومیان کانادا در ونکوور است که هر ساله در اواخر ماه ژوئیه برگزار می‌شود.

این جشنواره به معرفی فرهنگ، هنرها و سنت‌های بومیان منطقه، به ویژه مردمان اولیه ساحل غرب کانادا می‌پردازد. شما می‌توانید در این جشنواره شاهد اجراهای موسیقی و رقص‌های سنتی، صنایع دستی، غذاهای محلی و مراسم مذهبی باشید.

حضور در این جشنواره فرصتی استثنایی برای آشنایی با فرهنگ بومیان کانادا و تجربه فضایی شاد و پرنشاط.

موزه معاصر هنرها : مونترآل

موزه معاصر هنرهای مونترال یا MAC یکی از مهمترین موزه‌های هنر مدرن و معاصر در شمال آمریکا است که دارای مجموعه‌ای غنی از آثار هنری قرن بیستم و بیست‌ویکم می‌باشد.

آثاری از هنرمندان برجسته کانادایی و بین‌المللی در زمینه‌های مختلف هنرهای تجسمی، عکاسی، طراحی، مجسمه‌سازی و معماری در این موزه به نمایش گذاشته شده‌اند. معماری زیبا و منحصربه‌فرد ساختمان موزه نیز حائز اهمیت است.

دوستداران هنرهای معاصر حتماً باید به این موزه زیبا و جالب در مونترال سر بزنند و از آثار هنری ارزشمند آن لذت ببرند.

آبشارهای نیاگارا : انتاریو

آبشار نیاگارا یکی از معروف‌ترین و زیباترین جاذبه‌های طبیعی جهان است که در مرز کانادا و آمریکا واقع شده‌است. سالانه میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا برای تماشای آبشارهای این رودخانه عظیم به این منطقه سفر می‌کنند.

شما می‌توانید با قایق به زیر آبشارها بروید یا از بالا در برج‌های مشاهده منظره‌ای پانورامیک از آنها داشته باشید. همچنین پیاده‌روی در امتداد ساحل و دیدن رنگین‌کمان بزرگ ایجاد شده توسط آبشارها تجربه‌ای زیبا خواهد بود. آبشار نیاگارا قطعاً یکی از زیباترین مناظر طبیعی است که باید حتماً در سفر به انتاریو و کانادا ببینید.

پارک ملی گروس مورن : آلبرتا

پارک ملی گروس مورن در استان آلبرتای کانادا، بزرگترین پارک ملی در رشته‌کوه راکی است که دارای طبیعتی بکر و بی‌نظیر می‌باشد. قله‌های برفی، دره‌های سرسبز، دریاچه‌های آبی، یخچال‌های طبیعی و جنگل‌های کهن از جاذبه‌های این پارک هستند.

انواع فعالیت‌هایی چون کوهنوردی، دوچرخه‌سواری، قایق‌رانی، ماهی‌گیری و اسکی می‌تواند در این پارک انجام دهید. همچنین تماشای حیات وحش کوهستانی شامل خرس گریزلی، گوزن وواپیتی، قوچ و میش و انواع پرندگان نیز بسیار جالب خواهد بود. پارک گروس مورن یکی از زیباترین پارک‌های ملی کانادا است که حتماً باید ببینید.

انتشار: 11 مهر 1402 بروزرسانی: 13 مهر 1402 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 10380

به "جاذبه های کانادا که حتماً باید به آن ها سر بزنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های کانادا که حتماً باید به آن ها سر بزنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید