جریمه شرکت های طراح ربات بازفروش بلیط در آمریکا

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، اگر چه برگزاری بسیاری از رویدادهای زنده فرهنگی و ورزشی و هنری به علت شیوع ویروس کرونا متوقف شده، اما این امر به معنای توقف فعالیت ربات های بازفروش بلیط های قبلاً فروخته شده نیست.

جریمه شرکت های طراح ربات بازفروش بلیط در آمریکا

مقامات کمیسیون فدرال تجارت آمریکا برای اولین بار با بازفروش بلیط های یک کنسرت آنلاین در اینترنت برخورد کردند و عوامل باز فروش غیرقانونی هزاران بلیط این کنسرت را به پرداخت جریمه 3.7 میلیون دلاری محکوم کردند.

ربات های یادشده توسط دو شرکت Time Tickets و Cartisim طراحی شده بودند. شرکت های یادشده آدرس های اینترنتی خود را نیز مخفی کرده بودند و از حساب های جعلی در سایت تیکت مستر و نیز اطلاعات جعلی کارت های اعتباری برای دور زدن قوانین خرید آنلاین استفاده می کردند.

دو شرکت یادشده با باز فروش بلیط های قبلاً فروخته شده میلیون ها دلار درآمد به جیب زده اند. کمیسیون فدرال تجارت آمریکا در ابتدا جریمه ای 31 میلیون دلاری را برای این دو شرکت در نظر گرفت که خاتمه با اعتراض اجرا شده آن را به 3.7 میلیون دلار کاهش داد.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 75228

به "جریمه شرکت های طراح ربات بازفروش بلیط در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه شرکت های طراح ربات بازفروش بلیط در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید