جشنواره قابلیت های سرمایه گذاری گردشگری در خلخال برگزار گردید

به گزارش مهسان بلاگ، جشنواره فرصت ها و قابلیت های سرمایه گذاری و گردشگری شهرستان خلخال با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل و دانشگاه آزاد واحد خلخال برگزار گردید.

جشنواره قابلیت های سرمایه گذاری گردشگری در خلخال برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، محمدرضا شایقی سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان خلخال امروز دوشنبه 19 شهریور 97 در این مراسم به ظرفیت های گسترده خلخال در حوزه گردشگری اشاره نمود.

شایقی توضیح داد: این شهرستان در هر سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قابلیت سرمایه گذاری را دارد و ما آماده دریافت طرح های سرمایه گذاری و آنالیز در کمترین زمان هستیم.

او متذکر شد: تسهیل روند سرمایه گذاری از وظایف اداره میراث فرهنگی است و به منظور توسعه گردشگری شهرستان طرح های سرمایه گذاری مورد حمایت ویژه است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال به ظرفیت های تاریخی این شهرستان نیز اشاره نمود و اضافه نمود: 42 اثر تاریخی در این شهرستان به ثبت ملی رسیده است.

او ادامه داد: در حوزه صنایع دستی نیز ظرفیت های متعددی در این شهرستان داریم و رشته هایی از جمله گلیم، جاجیم، سنگ تراشی، منبت کاری و جاجیم بافی در این شهرستان فراوری می گردد.

همچنین فرماندار خلخال نیز در این جشنواره به جاذبه های متعدد گردشگری این شهرستان تاکید نمود و اضافه نمود: از جمله مناظر و چشم اندازهای طبیعی شهرستان خلخال اصلی ترین جاذبه ها است.

فریدون بابایی متذکر شد: مناطق طبیعی این شهرستان مستعد طرح های گردشگری حتی برای فصول سرد سال و زمستان است که در این راستا آماده حمایت از پروژه های گردشگری هستیم.

او همچنین با اشاره به اینکه پنج روستای هدف گردشگری در این شهرستان واقع شده است، بوم گردی را از قابلیت های سرمایه گذاری خلخال برشمرد.

او به اجرای پروژه هایی از جمله قصر چوبی و پل ازناو اشاره و تاکید نمود: هر دو طرح مورد حمایت است و از ایده های خلاقانه دیگر نیز با اعطای تسهیلات حمایت می کنیم.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14867

به "جشنواره قابلیت های سرمایه گذاری گردشگری در خلخال برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره قابلیت های سرمایه گذاری گردشگری در خلخال برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید