حالت شب دوربین در گلکسی اس 9 و نوت 9 برای بعضی کاربران فعال شد

به گزارش مهسان بلاگ، شرکت سامسونگ اخیرا حالت شب حالت اختصاصی دوربین خود را به خانواده گلکسی اس 9 و نوت 9 افزوده است. اما این حالت در همه گوشی ها دیده نمی گردد.

حالت شب دوربین در گلکسی اس 9 و نوت 9 برای بعضی کاربران فعال شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگرچه این حالت برای بعضی از کاربران فعال شده است اما هنوز همه کاربران از حالت شب برخوردار نیستند.

از سوی دیگر به نظر می رسد حتی آن گروه از کاربران که حالت شب را دریافت نموده اند نیز به شکل یکسان از این حالت سود نمی برند. درواقع این حالت برای بعضی از کاربران ضعیف تر و برای بعضی نیز قوی تر عمل می نماید. بعضی کاربران گزارش می دهند که برنامه دوربین آنها نتوانسته یک حالت شبانه را در حد بیش از هشتاد تا نود درصد فعال کند.

اگرچه بعضی کاربران از شرایط به شدت ناراضی هستند اما بعضی دیگر می گویند شرایط دوربین آنها ایده آل است و مسئله ای با دوربین گوشی خود ندارند. بر همین اساس است که امیدواریم سامسونگ به زودی در قالب یک به روزرسانی یا نسخه جدید این خطاهای عجیب دوربین را حل نماید.

به نظر می رسد که اگر بخواهید عکس خود را با حالت شبانه ضبط کنید، ممکن است در حال حرکت تصاویر از حالت شفاف و واضح خارج شده و به شکل تار ضبط شوند. این موضوع باعث شده بسیاری از کاربران نسبت به حالت شب دوربین های خود نگرشی منفی پیدا نمایند. با این وجود نمی توان منکر کوشش غول فناوری کره شد و به نظر می رسد اشکالات موجود نیز قابل حل باشند.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: انتخاب
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 12104

به "حالت شب دوربین در گلکسی اس 9 و نوت 9 برای بعضی کاربران فعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حالت شب دوربین در گلکسی اس 9 و نوت 9 برای بعضی کاربران فعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید