حضور معاون اول رئیس جمهور ونزوئلا در جشن پیروزی انقلاب در کاراکاس

به گزارش مهسان بلاگ، معاون اول رئیس جمهور ونزوئلا در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در کاراکاس ضمن تحسین رشادت های ملت ایران، همراهی و همبستگی ملت ونزوئلا با ملت ایران را اعلام نمود.

حضور معاون اول رئیس جمهور ونزوئلا در جشن پیروزی انقلاب در کاراکاس

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در محل اقامتگاه سفیر ایران در کاراکاس با حضور حدود 500 نفر از جمله مقامات عالی رتبه لشکری و کشوری ونزوئلا چون معاون اول رئیس جمهور، معاون برنامه ریزی رئیس جمهور، فرمانده کل نیروی هوایی، تنی چند از وزرا و معاونان وزیر و نمایندگان سایر دستگاه های دولتی و عمومی این کشور و همچنین سفرا و وابستگان نظامی خارجی و شهروندان ایرانی و ونزوئلایی برگزار گردید. مصطفی اعلائی سفیر کشورمان در این مراسم ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران و اشاره به ریشه های انقلاب با ارائه تصاویر و مستندات به شرح تاریخ انقلاب و مداخلات آمریکا و همپیمانانشان در ایران و منطقه پرداخت و دستاوردهای ارزشمند کشورمان در حوزه های مختلف علمی، فناوری و دفاعی در چهل سال گذشته علی رغم تحریم های ظالمانه و غیرقانونی آمریکا را مورد اشاره قرار داد.

وی همچنین گفت که هیچگاه دخالت خارجی نمی تواند سعادت و توسعه برای کشوری به همراه بیاورد و انقلاب اسلامی ایران الگوی موفقی از استقلال یک ملت در اتخاذ ترتیبات امنیتی و ایجاد توسعه بومی بوده است.

در این مراسم همچنین خانم دلسی رودریگز معاون اول رئیس جمهور ونزوئلا به سخنرانی پرداخت و ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دولت و ملت ایران، همراهی و همبستگی ملت ونزوئلا با ملت ایران را اعلام نمود.

خانم رودریگز ضمن تحسین رشادت های دولت و ملت ایران در مقاومت در برابر زیاده خواهی های امپریالیسم و محکوم کردن دخالت های آمریکا و همپیمانانش در امور داخلی ملت های آزاد مانند ایران و ونزوئلا، گفت که دوران دنیای تک قطبی و یکجانبه گرایی به انتها رسیده و ترکیب ژئوپلیتیک در حال شکل گیری در دنیا امروز بیش از پیش دنیا چندقطبی و چندجانبه گرایی را تقویت می نماید.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5491

به "حضور معاون اول رئیس جمهور ونزوئلا در جشن پیروزی انقلاب در کاراکاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور معاون اول رئیس جمهور ونزوئلا در جشن پیروزی انقلاب در کاراکاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید