خبرنگاران انتقاد رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از بی توجهی به توصیه های بهداشتی

به گزارش مهسان بلاگ، ساری - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از عدم توجه بعضی شهروندان به توصیه های پزشکی برای قطع زنجیره ویروس کرونا انتقاد کرد و گفت : متاسفانه بعضی افراد همچنان توصیه های بهداشتی مبنی بر ترک دید و بازدید و ماندن در خانه را جدی نمی گیرند.

خبرنگاران انتقاد رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از بی توجهی به توصیه های بهداشتی

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دکتر سید عباس موسوی اضافه کرد : بعضی افراد ممکن است خطر را کمتر از میزانی که واقعا هست احساس نمایند و با تصور بر بیمار نبودن خود و میزبان ، به دید و بازدید و سفر بروند ، ولی این کار گسترش بیماری را به دنبال دارد.

وی تاکید نمود : تمام کوشش هایی که دستگاه های اجرایی و مردم انجام دادند موجب شد تا شیب افزایش روزانه بیماران طی 2 روز اخیر در استان کاهش یابد و اکنون در ورود بیماران به مراکز درمانی و خروج آنها به وضع ثابت در استان رسیدیم، ولی همچنان برای رسیدن به حد معمول فاصله داریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران که خودش نیز به ویروس کرونا مبتلا و به قرنطینه خانگی رفت ، با انتقاد از بعضی افرادی که همچنان توصیه های بهداشتی را برای ماندن در خانه و ترک دید و بازدیدهای نوروزی جدی نمی گیرند ، گفت : سرعت بسیار زیاد انتقال این ویروس می تواند تمام معادلات را به هم بریزد و جان هزاران نفر را به خطر بیندازد.

بر اساس آمار مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، آمار قطعی بیماران کرونا مثبت در استان مازندران به یکهزار و 700 نفر رسید.

در استان مازندران از بیش از چهار هزار تخت بیمارستانی وجود دارد که از این تعداد حدود 2 هزار و 400 تخت که 60 درصد تخت های استان را شامل می گردد، طبق اظهار نماینده وزیر بهداشت به بیماران کرونایی اختصاص داده شد.

شیوع ویروس کرونا در استان مازندران سی ام بهمن ماه امسال با شناسایی 2 بیمار مشکوک بابلی و رسانه ای کردن آن از روز اول اسفند از سوی دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان رونمایی شد.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 41076

به "خبرنگاران انتقاد رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از بی توجهی به توصیه های بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتقاد رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از بی توجهی به توصیه های بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید