خبرنگاران بیش از 13 میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در هرمزگان تشکیل شد

به گزارش مهسان بلاگ، بندرعباس- خبرنگاران- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از تشکیل بیش از 13 میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در استان با اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 99 اطلاع داد.

خبرنگاران بیش از 13 میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در هرمزگان تشکیل شد

عبدالرضا پیروی منش روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز 99 از اول اسفند ماه در استان شروع شده و تا نیمه فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی اضافه کرد: از ابتدای شروع این طرح تا هفته چهارم اسفندماه بیش از یک هزار و 229 پرونده تخلف به ارزش 13 میلیارد و 767 میلیون ریال برای واحدهای صنفی متخلف هرمزگان تشکیل شده است.

پیروی منش اعلام نمود: این میزان پرونده تخلف به دنبال انجام بیش از 18 هزار و 229 مورد بازرسی از واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه حدود 40 تیم کار نظارت بر واحدهای صنفی و عرضه کالا را بر عهده دارند، گفت: بیشترین تخلف های ثبت شده توسط این تیم ها مربوط به گرانفروشی، درج نکردن قیمت و نصب نرخنامه و عدم ارائه فاکتور بوده که برای آنالیز و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

پیروی منش با بیان اینکه با متخلفان و گران فروشان برابر قانون برخورد می گردد، تاکید نمود: مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف گران فروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت و صورت حساب از واحدهای صنفی را به تلفن گویای 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 40617

به "خبرنگاران بیش از 13 میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در هرمزگان تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 13 میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در هرمزگان تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید