خبرنگاران شعر و ادبیات هرمزگان در فضای مجازی نقد و آنالیز شد

به گزارش مهسان بلاگ، بندرعباس- خبرنگاران- مسوول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری هرمزگان گفت: نخستین نشست نقد و آنالیز شعر وادبیات استان به صورت زنده به وسیله فضای مجازی برگزار گردید.

خبرنگاران شعر و ادبیات هرمزگان در فضای مجازی نقد و آنالیز شد

امیرحسین والا روز شنبه در حاشیه برگزاری این نشست در فضای مجازی اضافه کرد: شاعران استان با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی نشست های انجمن شعر ، به پیشنهاد مسوول کانون انجمن شعر حوزه هنری هرمزگان، در فضای مجازی گردهم آمدند.

وی بیان داشت: نشست های انجمن شعر هرمزگان هر هفته به صورت مجازی برگزار می گردد و شاعران به گفت وگو در خصوص مسائل روز ادبیات و شعر کشور و معرفی یکی از شاعران جوان و آینده دار در استان می پردازند.

مسوول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری هرمزگان اظهارداشت: در نخستین نشست مجازی شعر و ادبیات استان، در خصوص فعالیت هایی که می توان در زمینه ادبیات و بویژه شعر به وسیله فضای مجازی انجام داد و همچنین معرفی بزرگ مرادی بعنوان شاعر جوان و آینده دار کانون شعر حوزه هنری هرمزگان پرداخته شد.

والا یادآورشد: این برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و با هدف تشویق مردم به حفظ سلامت اجتماعی تا عبور کامل از شرایط فعلی و به منظور ارتقاء سلامت فکری جامعه برگزار گردید.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 44149

به "خبرنگاران شعر و ادبیات هرمزگان در فضای مجازی نقد و آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شعر و ادبیات هرمزگان در فضای مجازی نقد و آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید