خبرنگاران مشاور امنیت ملی بایدن: ضعف امنیتی مایکروسافت را پیگیری می کنیم

به گزارش مهسان بلاگ، نیویورک- خبرنگاران- مشاور امنیت ملی کاخ سفید نسبت به ضعف امنیتی یکی از نرم افزارهای مایکروسافت هشدار داد و گفت گزارش های مربوطه درباره رخنه احتمالی در اتاق های فکر آمریکا و نهادهای صنعتی-نظامی را پیگیری می کنیم.

خبرنگاران مشاور امنیت ملی بایدن: ضعف امنیتی مایکروسافت را پیگیری می کنیم

به گزارش خبرنگاران، جک سالیوان شامگاه پنج شنبه در این پیغام افزود: من به عنوان وزیر دفاع متعهد هستم تا اطمینان حاصل کنم که این وزارتخانه افراد ، اولویت ها و هدف مأموریت را برای ادامه دفاع از ملت ما در برابر دشمنان خارجی و داخلی درست می نماید.

وی دفاع از ملت، مراقبت از مردم آمریکا و موفقیت در کار گروهی را سه اولویت کاری در پنتاگون دانست و ادامه داد: بزرگترین چالش امنیتی که مردم ما را تهدید می نماید، کووید-19 است. این وزارت به حمایت از کوشش های دولت فدرال برای شکست بیماری، دفاع از نیروی مسلح در برابر آن و همکاری با شرکای داخلی و بین المللی برای محافظت از مردم ما در برابر ویروس های جدید و مرگبار آینده ادامه خواهد داد.

سالیوان افزود: چین را به عنوان چالش در اولویت قرار دهید. این وزارتخانه چین را به عنوان چالش شماره یک گام ما، در اولویت قرار می دهد و مفاهیم عملیاتی، توانایی ها و برنامه های مناسب برای تقویت بازدارندگی و حفظ مزیت رقابتی ما را توسعه می دهد.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید تاکید نمود: ما اطمینان خواهیم داد که رویکرد ما درمورد چین برای پیشبرد اولویت های ما در هماهنگی داخلی و همسو با سیاست کلی دولت در داخلی و خارج خواهد بود که با اتحادها و شراکت های ما تقویت می گردد و به صورت دو حزب در کنگره پشتیبانی می گردد.

وی با تاکید بر اینکه تهدیدهای پیشرفته و مداوم را رفع نمایند، یادآور شد: حتی وقتی به رقابت سریع چین می پردازیم، اطمینان حاصل خواهیم کرد که کاملاً آماده جوابگویی و جلوگیری از تهدیدهای دولتی-ملتی ناشی از روسیه ، ایران و کره شمالی هستیم و تهدیدهای بازیگران فراملی و غیر دولتی از سازمان های افراط گرای خشن را مختل می کنیم. همچون کسانی که در خاورمیانه، آفریقا و آسیای جنوبی و مرکزی فعالیت می نمایند.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید ادامه داد: ما سعی خواهیم کرد در صورت لزوم بر آنها هزینه تحمیل کنیم، در حالی که از همه ابزارهای خود برای کاهش خطر تشدید تنش با دشمنان خود و پاسخ به چالش ها پایین تر از سطح درگیری مسلحانه، استفاده می کنیم. ما همچنان به بازدارندگی معتبر در برابر تهدیدات پیشرفته ادامه خواهیم داد و مأموریت های خود را در سراسر دنیا به روشی شفاف و اصولی انجام می دهیم.

سالیوان بر نوآوری و مدرن سازی وزارت دفاع هم تاکید نمود و افزود: این بخش با سرعت و مقیاسی نوآورانه طراحی خواهد شد که با چشم انداز تهدید پویا مطابقت داشته باشد. این مستلزم پیشرفت در مفاهیم جنگی مشترک و تعهد به آزمایش سریع و زمینه سازی توانایی ها است.

وی افزود: در صورت لزوم، ما ضمن سرمایه گذاری هوشمندانه برای آینده، از سیستم ها و برنامه های مشروعی که دیگر جوابگوی نیازهای امنیتی ما نیستند، صرف نظر خواهیم کرد. در عوض، ما کارآیی نیرو را بهبود خواهیم بخشید و آزادی عمل را در محیط های عملیاتی پیچیده و مورد اختلاف تضمین خواهیم کرد.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید مقابله با بحران آب و هوایی را تاثیرگذار بر برنامه ها و توانایی های نظامی این کشور دانست و گفت: ما اقلیم را به عنوان یک اولویت امنیت ملی، ادغام ملاحظات اقلیمی در سیاست ها، استراتژی ها و مشارکت های وزارتخانه، بالا خواهیم برد.

سالیوان افزود: از مردم خود مراقبت کنید چرا که حیاتی ترین دارایی ما به عنوان گروه، مردم ما هستند. ما به دلیل پرسنل داخل و خارج از لباس، همچنان نیروهای اصلی جنگی در دنیا هستیم و من هرگز به توانایی خود در جوابگویی به چالش های امنیتی امروز و فردا، کاملا اطمینان دارم.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 78542

به "خبرنگاران مشاور امنیت ملی بایدن: ضعف امنیتی مایکروسافت را پیگیری می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مشاور امنیت ملی بایدن: ضعف امنیتی مایکروسافت را پیگیری می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید