خبرنگاران 2 متصرف اراضی ملی در جنت مکان گتوند بازداشت شدند

به گزارش مهسان بلاگ، دزفول-خبرنگاران- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گتوند گفت: 2 متصرف متخلف که به صورت شبانه اقدام به کشت اراضی بیشه زارهای پلاک 49 جنت مکان گتوند نموده بودند، با دستور دادستان بازداشت شدند.

خبرنگاران 2 متصرف اراضی ملی در جنت مکان گتوند بازداشت شدند

سجادخدادادی آدینه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: در پی تصرف و کشت شبانه بیشه زار پلاک 49 جنت مکان از سوی 2 فردمتخلف، با دستور دادستان عمومی و انقلاب و حضور به موقع قرق بان، یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و نیروی انتظامی شهرستان گتوند از این اقدام جلوگیری و متخلفان راهی بازداشتگاه شدند.

وی با بیان اینکه یک دستگاه تراکتور و وانت سایپا حامل گندم از متخلفان توقیف شد، گفت: این نقطه از بیشه زار تابستان سال جاری در آتش سوخته بود که این متخلفان شبانه و در روز تعطیل قصد تصرف آن را داشتند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گتوند با بیان اینکه احیای بیشه زارها در اولویت است، اضافه کرد: یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گتوند با همکاری مردم به صورت 24 ساعته در روزهای تعطیل و غیر تعطیل از بیشه زارها و اراضی ملی حفاظت می نمایند و با متخلفان با جدیت برخورد قانونی می گردد.

وی از مردم خواست ضمن رعایت اصول و نکات ایمنی هنگام استفاده از عرصه های طبیعی، درصورت مشاهده هرگونه تخلف، تصرف و آتش سوزی احتمالی در عرصه های جنگلی و مرتعی مراتب را به وسیله تلفن رایگان 1504 یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

به گزارش خبرنگاران، سال جاری چندین هکتار از اراضی ملی منابع طبیعی شهرستان گتوند از متصرفان خلع ید شد.

54 هزار هکتار منابع طبیعی شامل مراتع، بیشه زارها و جنگل های دست کاشت در شهرستان گتوند وجود دارد.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 74634

به "خبرنگاران 2 متصرف اراضی ملی در جنت مکان گتوند بازداشت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 متصرف اراضی ملی در جنت مکان گتوند بازداشت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید