دستور رئیس جمهور برای معرفی فوری مدیرعامل هپکو

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس دفتر رئیس جمهوری درباره برنامه های دولت در مورد اعتراضات کارگران اراک اظهار کرد: خواسته کارگران این است که هر چه زودتر مدیرشان انتخاب شوند و آقای رئیس جمهوری نیز دستور داده اند که این انتخاب هر چه سریعتر انجام گردد.

دستور رئیس جمهور برای معرفی فوری مدیرعامل هپکو

محمود واعظی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره اعتراضات اخیر کارگران شرکت هپکو اراک، اظهار کرد: یکی از خواسته های کارگران این است که هر چه زودتر مدیر کارخانه هپکو انتخاب گردد؛ در همین زمینه بر اساس گزارشی که به رئیس جمهوری دادم ایشان دستور دادند که انتخاب مدیرعامل شرکت هپکو هر چه سریعتر انجام گردد.

وی خاطر نشان کرد: در جلسه روز چهارشنبه هیات وزیران آقای دژپسند و یکی دو نفر از وزرای ذی ربط قول دادند که تا هفته آینده مدیرعامل این کارخانه را معرفی نمایند.

رئیس دفتر رئیس جمهوری درباره مطالبات کارگران در مورد عدم پرداخت حقوق و معوقاتشان نیز گفت: تا زمانی که مدیر برای این شرکت معرفی نگردد، امکان پرداخت حقوق و معوقات وجود ندارد؛ باید مدیر جدید معرفی گردد تا منابع مربوطه تخصیص داده شده و معوقات و مطالبات کارگران پرداخت گردد.

واعظی در انتها اظهار کرد: در جلسه روز چهارشنبه هیئت وزیران تاکید شد که آقای دژپسند و دستگاه های ذی ربط با جدیت موضوع را دنبال نمایند تا مسائل ایجاد شده هر چه سریع تر رفع گردد.

به گزارش خبرنگاران، تعدادی از کارگران هپکو طی روزهای اخیر در اعتراض به شرایط فراوری در شرکت و حقوق عقب افتاده خود در مرکز شهر اراک و سپس در مقابل دفتر نمایندگان اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تجمع کردند. ابوالفضل رنجبر یکی از اعضای شورای کارگری شرکت هپکو اراک در مورد اعتراضات اخیر کارگران این شرکت به خبرنگاران گفته بود که کارگران هپکو 680 میلیون تومان بابت حقوق معوق تیرماه، حدود 4 میلیارد تومان بابت حقوق معوق مردادماه و حدود 1.5 میلیارد تومان به عنوان باقیمانده حقوق فروردین ماه و اردیبهشت ماه از شرکت طلبکار هستند.

وی با بیان اینکه مشکل ما کارگران حقوق نیست، تاکید نمود: پرسنل هپکو به دنبال کار هستند و مدیرعاملی می خواهند که برای شرکت به دنبال کار باشد.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16953

به "دستور رئیس جمهور برای معرفی فوری مدیرعامل هپکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور رئیس جمهور برای معرفی فوری مدیرعامل هپکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید