دوست داشتم روزی برای گرگان بازی کنم، کار رقبا جلوی ما سخت است

به گزارش مهسان بلاگ، امیر صدیقی در مصاحبه با خبرنگاران پس از امضای قرارداد یک ساله با تیم بسکتبال شهرداری گرگان، اظهار کرد: از سالیان قبل همواره دوست داشتم روزی برای تیم گرگان بازی کنم زیرا این شهر بهترین طرفداران بسکتبال ایران را دارد.

دوست داشتم روزی برای گرگان بازی کنم، کار رقبا جلوی ما سخت است

وی اضافه کرد: پیشنهاد مالی تیم شهرداری گرگان از سایر تیم ها بهتر بود و با توجه به حضور نداشتن مهرام در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال تصمیم گرفتم به تیم شهرداری گرگان بپیوندم.

صدیقی توضیح داد: من سال های زیادی برای مهرام بازی کردم و به این باشگاه مدیون هستم و هر چه در بسکتبال دارم از مهرام است.

می خواهیم جزو سه تیم برتر باشیم

بازیکن جدید تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه ناکامی این تیم در چند سال اخیر باید جبران گردد، گفت: امیدوارم با یاری کادر فنی و بازیکنان جدید بهترین نتیجه را برای بسکتبال گرگان کسب کینم و جزو سه تیم برتر باشیم.

صدیقی در خصوص اضافه شدن میثم میرزایی به تیم شهرداری گرگان، گفت: میثم میرزایی بازیکن تیم ملی و دوست صمیمی من است که می تواند در پست پنج یاری زیادی به تیم کند.

وی ادامه داد: عده ای می گویند بازیکنان در گرگان پیشرفت زیادی نمی نمایند اما شرایط تیم شهرداری گرگان نسبت به فصول قبل متفاوت است زیرا کادر فنی و بازیکنان جدیدی به این تیم اضافه گردیده اند و با وجود تماشاگران کار برای هر رقیبی در گرگان سخت خواهد بود.

صدیقی در پاسخ به این سوال که چه حسی از بازی برای تیم پرهوادار شهرداری گرگان دارید، گفت: تماشاگران گرگانی بسکتبال را به خوبی می فهمند و همواره به من لطف داشته اند، من دوستان خوبی در گرگان دارم و امیدوارم سال جاری با بازی های خوب دل طرفداران را شاد کنیم.

وی در خصوص شانس تیم شهرداری گرگان برای قرار دریافت در جمع سه تیم برتر، اظهار کرد: باید تمام تیم ها با جذب بازیکنان شکل بگیرند و با آغاز لیگ برتر چهره تیم های مدعی معین خواهد شد اما تمام سعی ما موفقیت تیم شهرداری گرگان خواهد بود.

به گزارش خبرنگاران، امیر صدیقی بازیکن فصل گذشته تیم مهرام تهران که در پست های سه و چهار بازی می نماید با عقد قراردادی یک ساله به طور رسمی به تیم شهرداری گرگان پیوست.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1801

به "دوست داشتم روزی برای گرگان بازی کنم، کار رقبا جلوی ما سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوست داشتم روزی برای گرگان بازی کنم، کار رقبا جلوی ما سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید