رقابت فشرده 6 تیم بالای جدول، اولین امتیاز تبریزی ها بعد از 7 بازی

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، هفتمین هفته از رقابتهای لیگ دسته اول با انجام 9 بازی پشت سر گذاشته شد که بادران به لطف شکست دادن قشقایی در شیراز و باتوجه به تساوی تیم های مس رفسنجان و خوشه طلایی ساوه، با امتیاز مساوی با این دو تیم و به لطف تفاضل گل بهتر به صدر جدول رسید.

رقابت فشرده 6 تیم بالای جدول، اولین امتیاز تبریزی ها بعد از 7 بازی

شاگردان فرهاد کاظمی با تک گل کریم اسلامی به این پیروزی خارج از خانه رسیدند تا بار دیگر در صدر جدول قرار گیرند. تیم فوتبال قشقایی که در هفته های گذشته شکست تنها نتیجه ای بود که تجربه کرده، اینبار هم شکستی دیگر در خانه متحمل شد تا به رده پانزدهم جدول سقوط کند.

دو تیم خوشه طلایی و مس رفسنجان که با محسن عاشوری و محمد ربیعی پدیده های این فصل مسابقات هستند در دیدارهایی خارج از خانه مقابل مس کرمان و آرمان گهر سیرجان متوقف شدند تا بادران را هم امتیاز با خود در بالای جدول ببینند.

تیم نگون بخت ملوان بار دیگر شکست خورد و اینبار در خانه مقابل گل ریحان این شکست را تجربه کرد تا این تیم با 2 امتیاز یکی از دو تیم پایین جدول باشد.

نیروی زمینی در این فصل برای اولین بار پیروز شد و این پیروزی را در دیداری خارج از خانه و برابر یکی از تیم های مدعی به دست آورد. آلومینیوم که فصل خوبی را با فکری تجربه می کند، دیروز در اراک مقابل نیروی زمینی تن به شکست 2 بر یک داد تا قدری از صدر جدول فاصله بگیرد.

بهترین نتیجه در هفته هفتم را تیم سرخ پوشان پاکدشت به دست آورد. شاگردان علی نیکبخت در دیداری پر گل توانستند سپیدرود را با 4 گل بدرقه کنند تا در امتیاز 11 با این تیم خوب رشتی برابری کنند.

شهرداری تبریز که از ابتدای این فصل تمام بازیهایش را با شکست پشت سر گذاشته بود، در هفته هفتم به لطف تساوی خانگی برابر استقلال خوزستان اولین امتیاز فصل را کسب کرد، اما همچنان در قعر جدول رده بندی باقی ماند.

نتایج بازی های هفته هفتم باعث شد تا چهار تیم با 15 و دو تیم با 14 امتیاز در بالای جدول رقابتی فشرده با هم داشته باشند. ضمن این که فاصله تیم های اول تا یازدهم جدول تنها 6 امتیاز است که این نشان از سختی و فشردگی کار در رقابتهای این فصل لیگ برتر است.

نتایج هفته هفتم رقابتهای لیگ دسته اول به شرح زیر است:

شهرداری تبریز یک - استقلال خوزستان یک

رایکا بابل یک - فجر سپاسی یک

داماش گیلان صفر - نود ارومیه صفر

ملوان انزلی صفر - گل ریحان البرز یک

قشقایی شیراز صفر - بادران یک

سرخ پوشان پاکدشت 4 - سپیدرود رشت صفر

آلومینیوم اراک یک - نیروی زمینی تهران صفر

مس کرمان صفر - خوشه طلایی ساوه صفر

آرمان گهر سیرجان یک - مس رفسنجان یک

جدول رده بندی لیگ دسته اول در خاتمه هفته هفتم:

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 20233

به "رقابت فشرده 6 تیم بالای جدول، اولین امتیاز تبریزی ها بعد از 7 بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت فشرده 6 تیم بالای جدول، اولین امتیاز تبریزی ها بعد از 7 بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید