زالی: شرایط کرونایی تهران تا خاتمه هفته تغییر نمی کند

به گزارش مهسان بلاگ، فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از تغییر نکردن شرایط کرونایی تهران تا سرانجام هفته اطلاع داد.

زالی: شرایط کرونایی تهران تا خاتمه هفته تغییر نمی کند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در حاشیه مراسم بهره برداری از مراکز درمانی سرپایی بیماران کرونایی بیمارستان لبافی نژاد اظهار کرد: در راستای بازدید های ادواری که در استان تهران از بیماران کرونایی انجام شد شاهد انجام چند پروژه بوده ایم.

او اضافه نمود: اولین پروژه در این زمینه تفکیک بخش تریاژ تنفسی و اورژانس تنفسی در بیمارستان لبافی نژاد بود تا اختلاط بیماران صورت نگیرد.

زالی توضیح داد: کلینیک سرپایی تزریق رمدیسیور در فاز اول را افتتاح کردیم و از آن جایی که در بیمارستان لبافی نژاد قطب عفونی کشور و مرکز تحقیقات عفونی کشور مستقر است بنابراین همکاران متخصص عفونی پشتیبانی علمی و فناوری و اجرایی این مرکز را انجام خواهند داد.

او ادامه داد: ناوگان بیمارستان لبافی نژاد با اضافه نمودن تخت های جدید به 22 تخت ICU جدید دست یافته است که هم اکنون در زمره ارائه خدمات کرونایی هستند.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا اضافه نمود: با توجه به نزدیکی بسیار مناسبی که این فضای آموزشی به بیمارستان لبافی نژاد داشت 50 تخت با امکانات بیمارستانی حداقلی فراهم شده تا بیمارانی که از شرایط مناسب تری برخوردار می شوند و ترخیص آن ها شدنی تر است بتوانند به این مرکز مراجعه نموده و از تیم درمان حمایت شوند.

زالی گفت: شرایط تهران از نظر بیماران سرپایی و بستری و ابتلا تغییرات محسوسی نسبت به روز ها و هفته های گذشته نداشته و پیش بینی می کنیم تا انتها هفته حداقل تغییر محسوسی را در زمینه شاخص های آماری در تهران شاهد نباشیم.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 84767

به "زالی: شرایط کرونایی تهران تا خاتمه هفته تغییر نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زالی: شرایط کرونایی تهران تا خاتمه هفته تغییر نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید