زامبی ها به Watch Dogs: Legion آمدند

به گزارش مهسان بلاگ، به شکلی کاملا غیرمنتظره شرکت یوبی سافت از یک بخش زامبی محور برای بازی Watch Dogs: Legion رونمایی کرد. این بخش که روی بقا تمرکز دارد، در حال حاضر در فاز آلفا روی کامپیوترهای شخصی در دسترس است و هم اکنون می توانید آن را امتحان کنید.

زامبی ها به Watch Dogs: Legion آمدند

سال گذشته یوبی سافت با عرضه بازی Watch Dogs: Legion ما را به شهر لندن برد و یک ماجرای سیاسی را در آن بستر روایت کرد. حال آن ها نشان دادند که هنوز کارشان با این بازی به اتمام نرسیده است. کمتر کسی انتظار داشت که یک بخش با موضوع بقا و با حضور زامبی ها برای جدیدترین قسمت بازی واچ داگز منتشر گردد اما گاهی اوقات نمی توان چنین عجایبی را در صنعت بازی های ویدیویی نادیده گرفت.

تمامی افرادی که بازی Watch Dogs: Legion را در کامپیوترهای شخصی در اختیار داشته باشند، می توانند این بخش جدید را به وسیله لانچر یوبی سافت کانکت دریافت نمایند. این بخش زامبی محور که با نام Legion of the Dead شناخته می گردد، به صورت مجزا قابل اجرا خواهد بود و در اصل یک اثر جدا به حساب می آید. Legion of the Dead که طبق معمول آثار این ژانر با موضوع بقا ساخته شده است، همچنان در فاز آلفا توسعه خود به سر می برد و وقتی وارد فاز بتا شد، برای کنسول ها هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

یوبی سافت در نوشته ای که در سایت رسمی خود منتشر نموده، شرح داده است: در لندنی که از زامبی ها پر شده است، سربازان انگلیسی و نیروهای خاندان کِلی در حال احتکار منابع ارزشمندی هستند که شما باید برای اطمینان از بقای افراد خود، آن ها را به دست آورید. مهم نیست که بازی را به صورت تک نفره یا با دوستانتان انجام دهید، شما باید همواره در روبرو با منابع خود هوشمندانه عمل کنید، تاکتیک ها و برنامه های خود را پیش ببرید و بتوانید این منابع ارزشمند را جمع آوری کنید و از این مهلکه نجات پیدا کنید.

علاوه بر اینکه می توان به صورت تک نفره به تجربه این بخش پرداخت، می توانید بازی را با دوستان خود یا نهایتا با سه تا از بازیکن های دیگر تجربه کنید. هر دور از بازی با یک بازمانده و گجت تصادفی شروع خواهد شد. استخراج منابع بیشتر به شما Z-Cred (ارز درون بازی) بیشتری را درون بازی پاداش می دهد و هر چقدر منابع بیشتری جمع کنید، Z-Cred بیشتری دریافت خواهید کرد. این ارز را می توانید برای دستیابی به گجت ها و سلاح های بیشتری در دورهای بعدی Legion of the Dead خرج کنید.

در شرحاتی که یوبی سافت منتشر نموده است، اشاره شده که Legion of the Dead توسط تیم اصلی توسعه دهندگان بازی Watch Dogs: Legion ساخته شده است و این تنها مکانی از این اثر خواهد بود که زامبی ها در آن حضور خواهند داشت. در واقع، زامبی ها در بخش تک نفره یا حتی بخش آنلاین معمولی بازی دیده نخواهند شد و فقط در Legion of the Dead حضور خواهند داشت. البته باید توجه داشت که Legion of the Dead به تجربه آنلاین نیازمند است.

علاوه بر بخش Legion of the Dead، آپدیت شماره 4.5 بازی Watch Dogs: Legion هم برای تمامی پلتفرم ها عرضه شده است که قابلیت کراس پلی را بین پلتفرم های یک شرکت فراهم می نماید. یعنی بازیکنان می توانند روی کنسول های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/ اس با همدیگر به تجربه این بازی بپردازند و این امر دقیقا برای بازیکنان دو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 هم صدق می نماید. همچنین این آپدیت امکان انتخاب نرخ 60 فریم بر ثانیه را برای کنسول های نسل نهمی فراهم می نماید.

منبع: Eurogamer

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 87276

به "زامبی ها به Watch Dogs: Legion آمدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زامبی ها به Watch Dogs: Legion آمدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید