زمان انتشار بازی Control تعیین شد

به گزارش مهسان بلاگ، بازی کنترل (Control)، جدیدترین ساخته استودیو رمدی، قرار است در فصل تابستان سال آینده روانه بازار گردد. سازندگان این خبر را در مصاحبه ای با نشریه گیم اینفورمر اعلام کردند.

زمان انتشار بازی Control تعیین شد

بازی شما را در نقش جسی فیدین قرار می دهد؛ زنی که از قدرت های غیرطبیعی بهره می برد. در ابتدای داستان، جسی به منظور یافتن حقیقت درباره ریشه و منشا قدرت هایش، وارد سازمان Federal Bureau of Control می شود؛ این آژانس دولتی برروی راه های استفاده و دلایل به وجود آمدن حوادث و پدیده های غیرطبیعی تحقیق می نمایند. با این حال، نفوذ جسی با مشکلاتی همراه می شود و در نهایت سبب می شود تا او به عنوان رئیس جدید سازمان، در برابر حملات مقاومت کند.

در بخش گیم پلی، بازی نمایندگان وسایل و توانایی های مختلفی را در دست دارند. قابلیت های جسی این امکان را به او می دهند تا محیط را تکه تکه کند یا اینکه آزادانه در هوا به پرواز در بیاید. او همچنین می توانند کنترل ذهن دیگران را به دست بگیرد و کاری کند تا در کنار و همراه او مبارزه نمایند. فراتر از موارد گفته شده، جسی یک تفنگ قدرتمند هم دارد که می توان آن را به شکل های مختلف ارتقا داد.

کنترل بدون شک یکی از موردانتظاترین بازی های سال جاری است و با توجه به نمایش ها، کنترل را می توان آمیزه ای از بهترین بخش های Alan Wake و Quantum Break -آثار قبلی استودیو رمدی - دانست.

منبع: GameSpot

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7021

به "زمان انتشار بازی Control تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان انتشار بازی Control تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید