سازمان لیگ فکری به حال قانون جابجایی فوتسال کند

به گزارش مهسان بلاگ، حمید کمالی در تبادل نظر با خبرنگاران، با اشاره به نتایج ضعیف تیم فوتسال ارژن در لیگ برتر فوتسال و قعرنشینی در جدول در انتها نیم فصل اول، گفت: با شرایطی که داشتیم همان ابتدای لیگ پیش بینی نموده بودم این اتفاقات رخ بدهد. تمام مسائل را می دانستم ولی به خاطر شخص آقای کریمی و اسم ارژن در تیم ماندم. بحث من این بود که دو یا سه هفته سرمربی ارژن باشم تا مسئولان باشگاه سرمربی جدیدی بیاورند ولی این اتفاق رخ نداد.

سازمان لیگ فکری به حال قانون جابجایی فوتسال کند

وی اضافه نمود: من هنوز هم روی این حرفم هستم. روز دوشنبه جلسه ای در باشگاه برگزار گردید و هرچه اصرار کردم که از سرمربیگری ارژن کنار بروم، موافقت نکردند. می توانید از مسئولان باشگاه و آقای کریمی بپرسید.

سرمربی تیم فوتسال ارژن در پاسخ به این سئوال که با این وضعیت راهکارش برای جلوگیری از سقوط تیم به لیگ دسته اول چیست؟ گفت: به نظرم قانون جابجایی فوتسال ایران ضعیف است و ایراد دارد. اگر بازیکنی قراردادش را فسخ کند، نمی توان بازیکن جدید گرفت. جذب بازیکن جدید صرفا با مصدومیت یک بازیکن از تیم و ارائه کمیسیون پزشکی امکان پذیر است. نمی دانم چرا دوستان در کمیته فوتسال و سازمان لیگ فوتسال دست تیم ها را باز نمی نمایند. این قانون باید اصلاح گردد. در نیم فصل اول سه بازیکن ما به دلایل مختلف تیم را بدون دریافت رضایتنامه ترک کردند و نمی توانیم به جای آنها بازیکن جدیدی بگیریم.

کمالی در خاتمه گفت: علاوه بر این دو بازیکن دیگرمان مصدوم شده اند. الان کمبود بازیکن داریم. با استفاده از جای خالی می توانیم دو بازیکن جدید بگیریم ولی از هیات رئیسه سازمان لیگ می خواهم حرکتی انجام بدهد و با اصلاح قانون جابجایی، دست تیم ها را باز بگذارد.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 18163

به "سازمان لیگ فکری به حال قانون جابجایی فوتسال کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان لیگ فکری به حال قانون جابجایی فوتسال کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید