سازمان های نظام پزشکی و امور مالیاتی، مسئله ای با اخذ مالیات عادلانه از پزشکان ندارند

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، توجه به پزشکان عمومی را از چالش های حوزه سلامت دانست و گفت: پزشکان عمومی همچون ستون فقرات علم طب هستند و احتیاج است توجه ویژه ای به آنان گردد.

سازمان های نظام پزشکی و امور مالیاتی، مسئله ای با اخذ مالیات عادلانه از پزشکان ندارند

به گزارش خبرنگاران، علی نوبخت در همایش بزرگداشت روز پزشک که آدینه شب (یکم شهریور) برگزار گردید، ضمن تبریک این روز، به سخنان رئیس سازمان نظام پزشکی درباره هجوم سازمان یافته به جامعه پزشکان اشاره نمود و گفت: ما در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تمام کوشش خود را کردیم تا در تدوین برنامه ششم توسعه در مواد 70 تا 74 به مسائل اساسی علم طب از جمله موضوع پرشکام عمومی توجه کنیم. حوزه پزشکان عمومی از چالش هایی است که حوزه سلامت کشور با آن روبرو است و باید به طور شایسته به این شاخه از طب توجه کرد.

وی اضافه نمود: دو سال فرصت فراهم بود تا زیرساخت های لازم برای راه اندازی پرونده الکترونیک سلامت - که در آن، توجه به پزشکان عمومی از اولویت هاست - ایجاد گردد که خوشبختانه در تیرماه امسال پرونده الکترونیک سلامت با حضور رئیس جمهور کلید خورد و امیدوارم از پزشکان عمومی در این حوزه به خوبی استفاده گردد.

نوبخت با اشاره به اینکه همیشه پرداخت مالیات از سوی پزشکان بحث برانگیز بوده است، ادامه داد: در دوره ای که من در سازمان نظام پزشکی بودم، جلساتی با سازمان امور مالیاتی داشتیم و طبق تفاهم نامه ای که بین دو سازمان امضا شد، قرار بر این بود که پزشکان با حفظ حرمت و رعایت عدالت، مالیات پرداخت نمایند؛ اما ناگهان دیدیم با وجود این تفاهم نامه، حرف های مختلفی بیان شد که همگی قصد بر ایجاد نفاق در این بین داشت.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اضافه نمود: هشدار می دهم که این تفرقه افکنی از سوی عوامل بیگانه و جاسوس های استکبار جهانی است تا اتحادمان را متزلزل کند؛ از همین رو از نهادهای نظارتی می خواهم که این موضوعات را رصد نمایند. در حال حاضر مقامات بالای سازمان نظام پزشکی و سازمان امور مالیاتی، مسئله ای با اخذ مالیات عادلانه از پزشکان ندارند.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15651

به "سازمان های نظام پزشکی و امور مالیاتی، مسئله ای با اخذ مالیات عادلانه از پزشکان ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان های نظام پزشکی و امور مالیاتی، مسئله ای با اخذ مالیات عادلانه از پزشکان ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید