سجادی: ما همه یک درخت هستیم که مدال ها میوه آن هستند، صلاح نیست ارقام مجموعه های خصوصی ورزش را بگویم

به گزارش مهسان بلاگ، وزیر ورزش و جوانان مجموعه این وزارتخانه و فدراسیون ها را به میوه هایی تشبیه کرد که میوه آن، مدال های مدال آوران کشورمان هستند.

سجادی: ما همه یک درخت هستیم که مدال ها میوه آن هستند، صلاح نیست ارقام مجموعه های خصوصی ورزش را بگویم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حمید سجادی در مراسم تجلیل شهرداری تهران از مدال آوران کشتی ایران در مسابقات جهانی نروژ گفت: خیلی خوشحالم که در جمع صمیمی عزیزان هستم. خاطرات زیادی از شهر ری که محل برگزاری این مراسم است، دارم. هر چقدر که در چنین مراسم هایی حضور داشته باشیم، باز هم کم است. قهرمانی شاید یک بار باشد، اما مراقبت از قهرمانان کار ماست. ما همه یک درخت هستیم که ثمره و میوه اش مدال ها هستند.

من باغبان این درخت هستم و باید از آن مراقبت کنم.، وی ضمن بیان این جمله توضیح داد: خیلی ها به تنه این درخت ضربه زدند، با آن عکس گرفتند و رفتند. می دانید چرا رئیس جمهور روز گذشته (یکشنبه) در کنار رؤسای فدراسیون ها حاضر شد؟ من به او گفتم که دوست دارم با آنها چهره به چهره ملاقات کند. من یک سال دیگر از همین رؤسای فدراسیون ها مدال می خواهم. رئیس جمهور نیز ترتیب این ملاقات از نزدیک را داد و پیش آنها نشست.

وزیر ورزش و جوانان گفت: درباره ورزش شهرداری باید بگویم که به خیلی از نقاط جهان رفتم و عنوان شد شهرداران، افتتاح کننده مسابقات مختلف هستند. ما قصد داریم شهرداران شهرهای مختلف پای کار مسابقات بیایند.

سجادی با ذکر خاطره ای از سیامند رحمان مطرح نمود: زمانی که رحمان در سال 2010 مدال بازی های پاراآسیایی را گرفت، قرار شد شهردار گوانجو مدال را بدهد. این نشان دهنده صندلی شهرداران در جهانست.

وی با اشاره به اینکه می خواهد استادیوم آزادی در این دوره به پارک ورزش تبدیل گردد، اعلام نمود: باید به شرایط دو تیم پرسپولیس و استقلال نیز اشاره کنم. زاکانی (شهردار تهران) چندین بار به من گفته که حاضر به یاری به این دو تیم است و به زودی در این باره صحبت خواهیم کرد. اعداد و ارقامی از مجموعه های خصوصی ورزش می دانم که صلاح نیست بگویم. من همکاران خود را در این زمینه مواخذه نموده ام که چرا مجموعه دولتی را به بخش خصوصی اجاره داده اند تا مکان افرادی خاص گردد.

وزیر ورزش و جوانان در سرانجام مطرح نمود: باید برای موفقیت این عزیزان در بازی های آسیایی و المپیک پاریس کوشش کنیم.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 99886

به "سجادی: ما همه یک درخت هستیم که مدال ها میوه آن هستند، صلاح نیست ارقام مجموعه های خصوصی ورزش را بگویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی: ما همه یک درخت هستیم که مدال ها میوه آن هستند، صلاح نیست ارقام مجموعه های خصوصی ورزش را بگویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید