خاتمه یکی از بهترین ویژگی های گوگل مپس روی اندروید و آیفون ظاهر شد

به گزارش مهسان بلاگ، گوگل به طور مرتب در حال به روزرسانی اپلیکیشن مسیریابی و نقشه خود است ولی به طور همزمان، بعضی ویژگی های جدید را در نسخه های بتا آزمایش می نماید. در نتیجه، گوگل مپس هر روز بهتر می گردد.

خاتمه یکی از بهترین ویژگی های گوگل مپس روی اندروید و آیفون ظاهر شد

یکی از اهداف گوگل، تبدیل کردن گوگل مپس به یک اپلیکیشن همه کار و جامع برای سفر است. اینکه شما از داخل خانه بتوانید هر کاری که دارید و هر چیزی که در طول سفر احتیاج دارید؛ را در دسترس داشته و انجام دهید.

گوگل می خواهد کاری کند شما هر چیزی که در طول سفر به یک شهر جدید احتیاج دارید را در اپلیکیشن گوگل مپس داشته باشید. در نتیجه، یکی از بهترین ویژگی های گوگل مپس به طور زنده در اندروید و آیفون ظاهر شده است.

گوگل در وبلاگش درباره این ویژگی جدید توضیحاتی داده است و می گوید: هر بار سفر را برای شما ساده تر می نماید. هنگامی که به یک شهر جدید سفر می کنید؛ هر چیزی که احتیاج دارید را در خانه دریافت می کنید.

گوگل مپس اکنون شامل همه اطلاعات سفر از جمله رزرو هتل و پرواز، سفارش غذا و کافی شاپ می گردد. شما در منوی همبرگری و زیرگزینه Reservations می توانید این اطلاعات را مشاهده کنید. مهم نیست که شما به اینترنت دسترسی دارید و آنلاین هستید یا خیر؛ چون در هر صورت این اطلاعات به شما نمایش داده خواهد شد.

ویژگی AR گوگل مپس

هم اکنون، گوگل مپس شامل پیشنهادات غذای محلی شگفت انیز (amazing local food) است که اطلاعات کاملی درباره مدت زمان انتظار برای دریافت یک غذا یا غذاهای محبوب محلی منطقه به شما می دهد.

با فعال کردن گزینه Location History که برای گوگل مپس بسیار اهمیت دارد؛ با به روزرسانی Timeline می تواند به شما یاری کند برای آخر هفته و تعطیلات خود برنامه ریزی کنید.

همچنین، گوگل در حال آزمایش ویژگی Live View است تا محیط اطراف را ما را به طور واقعی نمایش دهد و مسیرهای مجازی در بالای نقشه نشان داده شوند. این ویژگی واقعیت افزوده گوگل مپس با دستگاه های اندرویدی و iOS که از ARCore و ARKit پشتیبانی می نمایند؛ کار خواهد نمود.

اگر پیمایش نقشه ها برای شما سخت است؛ ویژگی AR گوگل مپس برایتان بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. اگرچه گوگل ویژگی Live View را برای سفر و تعطیلات پیشنهاد داده است ولی می تواند در هر موقعیت و مکانی استفاده گردد.

منبع

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: یک پزشک
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14156

به "خاتمه یکی از بهترین ویژگی های گوگل مپس روی اندروید و آیفون ظاهر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه یکی از بهترین ویژگی های گوگل مپس روی اندروید و آیفون ظاهر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید