سرجیو: ما آماده بودیم که استقلال را ببریم

به گزارش مهسان بلاگ، ما آماده بودیم که بازی را ببریم و به همین دلیل با 2 مهاجم بازی کردیم. از سوی دیگر می دانستیم که استقلالی ها محکم بازی می نمایند. تیم ما با کیفیت بازی کرد.

سرجیو: ما آماده بودیم که استقلال را ببریم

به گزارش خبرنگاران ، پائولو سرجیو، سرمربی نفت آبادان پس از شکست نفت مقابل استقلال گفت: بازی خوبی بود. ما آمدیم که بازی خوبی را داشته باشیم. می دانستیم که استقلال بازیکنان با کیفیتی دارد و آمدیم که بازی متعادل باشد. بدون ترس بازی کردیم و پرس داشتیم. در لحظاتی اشتباهاتی داشتیم و نتیجه را واگذار کردیم. هرچند در لحظاتی خوب بودیم. به استقلالی ها تبریک می گویم که حق شان برد بود.

پائولو سرجیو ادامه داد: در 15 دقیقه اول بدون اعتماد به نفس بازی کردیم و استقلال بازی را در اختیار گرفت، اما در ادامه از نظر کیفی برابر بودیم. می توان گفت حریف از اشتباهات ما استفاده کرد و بازی را برد.

سرمربی نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کردید سه گل بخورید یا خیر، گفت: خیر، ما آماده بودیم که بازی را ببریم و به همین دلیل با 2 مهاجم بازی کردیم. از سوی دیگر می دانستیم که استقلالی ها محکم بازی می نمایند. تیم ما با کیفیت بازی کرد. من مسئولیت شکست را می پذیرم، چون در برخی موارد اشتباه کردیم.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3198

به "سرجیو: ما آماده بودیم که استقلال را ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرجیو: ما آماده بودیم که استقلال را ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید