سلسله نشست های آزاد دانشگاه علامه طباطبایی سه شنبه شب ها برگزار می شود

به گزارش مهسان بلاگ، سلسله نشست های گفت وگوهای آزاد دانشگاه علامه طباطبایی به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه برگزار می شود.

سلسله نشست های آزاد دانشگاه علامه طباطبایی سه شنبه شب ها برگزار می شود

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین راستا را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی ، سلسله نشست های گفت وگوهای آزاد علامه به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.

براساس این گزارش ، این سلسله نشست ها با شعار گفت وگوهای آزاد علامه فضایی برای پرسشگری راه اندازی شده است و طی آن استادان برجسته و مطرح کشوری به ایراد سخنرانی خواهند پرداختز این نشست ها، شب های سه شنبه ساعت 21:30 از صفحه اینستاگرام نیمکت به آدرس www.instagram.com/atu-nimkat پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است، نخستین نشست از این سلسله نشست ها با موضوع روایت ویروس و وب؛ تصویری از ظرفیت ها و مسائل رسانه ای کرونا در ایران و سخنرانی هادی خانیکی، استاد برجسته ارتباطات، سه شنبه 30 اردیبهشت ماه ساعت 22 برگزار می شود.

لازم به ذکر است ، استادان حاضر در این سلسله نشست ها می توان به کورش صفوی، محمدباقر خرمشاد، نهال نفیسی، علی تقی زاده، محمدمهدی اردبیلی، احسان خاندوزی، فریبرز درتاج، وحید شالچی، علی سرزعیم، محمدرضا ضیایی بیگدلی، احمد برجعلی، محمدهاشم بت شکن و محمد درویش اشاره کرد.

دبیرخانه این سلسله نشست ها در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی واقع در پردیس مرکزی دهکده المپیک است علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 48393506 و 09024476820 (واتس اپ) ارتباط بگیرند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 49206

به "سلسله نشست های آزاد دانشگاه علامه طباطبایی سه شنبه شب ها برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلسله نشست های آزاد دانشگاه علامه طباطبایی سه شنبه شب ها برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید