سمفونی نهم در ماراتن فنی رسیدن به جشنواره فیلم فجر

به گزارش مهسان بلاگ، فیلم سینمایی سمفونی نهم آخرین ساخته محمدرضا هنرمند آخرین مراحل فنی را برای رسیدن به جشنواره پشت سر می گذارد.

سمفونی نهم در ماراتن فنی رسیدن به جشنواره فیلم فجر

به گزارش ، فیلم سینمایی سمفونی نهم آخرین ساخته محمدرضا هنرمند که در بخش رقابتی سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، آخرین مراحل فنی را برای رسیدن به جشنواره پشت سر می گذارد.

با انتها تدوین محمدرضا موئینی که پیش از این برنده دو سیمرغ برای فیلم های عروس و پارتی بوده و سابقه همکاری با هنرمند را در سارق عروسک ها و مرد عوضی تجربه نموده است، هومن بهمنش مدیر فیلمبرداری این فیلم نیز مشغول مرحله اصلاح رنگ است.

پیش از بهمنش، فرید ناظر فصیحی، مرحله ویژوآل افکت (جلوه های بصری) فیلم را به اتمام رسانده است.

هومن بهمنش، پیش از این بار ها در فستیوال فجر و جشن حافظ، نامزد یا برنده جایزه بهترین فیلمبرداری بوده و آخرین جایزه او، سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری برای فیلم تابستان داغ از جشنواره سی و پنجم فجر بوده است.

فرید ناظر فصیحی هم همچون بهمنش، افتخارات جشنواره ای زیادی دارد که دو سیمرغ بلورین بهترین جلوه های ویژه برای فیلم نفس به کارگردانی نرگس آبیار در دوره سی و چهارم جشنواره و برای فیلم چهارراه استانبول به کارگردانی مصطفی کیایی در دوره پیشین جشنواره از این جمله بوده است.

پیش از این مراحل، حسین ابوالصدق که آخرین سیمرغ خود را برای فیلم نگار به کارگردانی رامبد جوان در سال 1395 شکار نموده، صداگذاری سمفونی نهم را به انتها رسانده بود.

به این ترتیب، آخرین نُت های فنی فیلم، در حال نواخته شدن هستند و اجرای اصلی در ایام جشنواره خواهد بود.

در فیلم آخر هنرمند، حمید فرخ نژاد، ساره بیات، محمدرضا فروتن، پژمان بازغی، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، هدی زین العابدین از نقش آفرینان اصلی هستند.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4534

به "سمفونی نهم در ماراتن فنی رسیدن به جشنواره فیلم فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمفونی نهم در ماراتن فنی رسیدن به جشنواره فیلم فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید