طالع بینی هفتگی عشق (بیست و هفتم بهمن تا چهارم اسفند)

به گزارش مهسان بلاگ، پیش بینی هایی که در رابطه با زندگی عاشقانه متولدین هر ماه با در نظر دریافت تاثیرات ستارگان شده است را در طالع بینی هفتگی عشق خبرنگاران بخوانید.

طالع بینی هفتگی عشق (بیست و هفتم بهمن تا چهارم اسفند)

فروردین

در زندگی عاشقانه خود کمی خشونت به خرج می دهید و باورتان این است که عشق یک زمین جنگ است و برای به دست آوردن چیزی که می دانید مال خودتان است باید خشونت به خرج دهید. نگرش شما این هفته به این شکل است به حدی که اگر بدانید با ناراحت کردن کسی به خواسته خود می رسید این کار را انجام می دهید. از طرفی احساس خود را نسبت به شخصی که مدت هاست جذب او شده اید نشان می دهید و به سمت او قدم بر می دارید. این هفته با انکار هیچ کاری را از پیش نخواهید برد.

اردیبهشت

از زمانی که مریخ وارد نشانه شما می گردد روزهای رمانتیک زندگی عاشقانه شما آغاز می گردد و از عشقی که در زندگی تان جریان پیدا نموده است نهایت لذت را می برید. می توان گفت نسبت به تمام آدم های دور و برتان احساس خوبی دارید. شما اکنون منبع عشق و احساس دوست داشتن هستید.

خرداد

اگر مجرد هستید یا در یک دورهمی محبت آمیز با فردی که تا حدودی از او شناخت قبلی داشتید و یا با فردی کاملا غریبه در فضای مجازی آشنا می شوید. قبل از این که با او وارد رابطه شوید ابتدا عاقبت رابطه را بسنجید. آیا واقعا می خواهید ریسک این دوستی را بپذیرید؟

تیر

اگر در رابطه هستید این هفته از ارتباط عاشقانه خود لذت می برید. به نظر می رسد هر دو تصمیم گرفته اید از استرس دور باشید و فقط به خوبی های رابطه تمرکز کنید زیرا می خواهید یک زندگی شاد رویایی داشته باشید.

مرداد

شریک عاطفی تان تا حدودی زندگی را برای شما آسان نموده است. او مراقب بسیاری از جزئیات و مسائل روزانه است به حدی که احساس می کنید بدون او نمی توانید زندگی کنید. این خوب است اگر در رابطه سالمی باشید که هر کس به وظایف خود واقف باشد و آن ها را برای احساس رضایت طرف مقابل خود انجام دهد.

شهریور

ونوس سیاره عشق و رابطه اکنون در بخش عشق و رابطه طالع شما قرار گرفته است. اگر مجرد هستید این هفته با فرد جدیدی آشنا می شوید. این فرد تفاوت سنی زیادی با شما دارد و بیش از اندازه غرق در کارش است. برای او ارزش و احترام قائل هستید و از طرفی می دانید که با او می توانید رابطه خوبی داشته باشید.

مهر

این هفته یک تغییر ناگهانی در رابطه خواهید داشت. مریخ و اورانوس در بخش روابط طالع تان با هم متحد شده اند. نمی توان اتفاقاتی که اورانوس رقم می زند را پیش بینی کرد ممکن است آن چیزی که انتظارش را دارید هرگز اتفاق نیفتد.

آبان

اگر هدفی برای جنگیدن دارید با نیروی توقف ناپذیری به آن خواهید پرداخت. مریخ وارد بخش روابط طالع تان شده و تا اواسط ماه آینده همانجا باقی خواهد ماند. بنابراین اگر هدف مشترکی دارید با همراهی هم به یک نیروی قوی تبدیل شده و به آن خواهید رسید.

آذر

مریخ و اورانوس وارد بخش رومنس طالع تان شده اند و این بخش از زندگی تان را زیر و رو می نماید. به نظر می رسد احساس خوبی از رویارویی با یک فرد جدید دارید. اگر با فردی در رابطه هستید منتظر یک تغییر ناگهانی در رابطه باشید. پس خودتان را برای هر چیزی آماده کنید.

دی

مریخ وارد بخش رومنس طالع تان شده است و به سرعت یک چشم به هم زدن فردی وارد زندگی تان می گردد که از ارتباط با او لذت می برید. شاید به نظرتان کمی عجیب باشید اما تمام اطرافیان تان شما را فردی جذاب می بینند و به سمت شما گرایش پیدا می نمایند. اگر هم اکنون در رابطه هستید از این ارتباط رمانتیک بی ا ندازه لذت می برید.

بهمن

این هفته زبان تیزی دارید پس باید مراقب حرف هایی که با شریک عاطفی تان می زنید باشید. ممکن است کنترل زبان تان و یا توانایی به زبان آوردن درست جملات را نداشته باشید. در واقع هر حرفی که می زنید منجر به بحث و درگیری می گردد. در کل می توان گفت هر چیزی را بدون فکر به زبان می آورید و رابطه را به دردسر می اندازید.

اسفند

اگر مجرد هستید این هفته بهترین زمان برای بیرون رفتن با دوستان تان است. یکی از دوستان تان شما را به فردی آشنا می نماید که شدیدا جذبش می شوید. این فرد استعداد خاصی در موسیقی و هنر دارد. خیلی زود با او ارتباط عمیقی برقرار می کنید و او بدون این که تلاشی بکند به قلب شما راه پیدا نموده و شما را به خود علاقمند می نماید.

استفاده از مطالب خبرنگاران فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع ، بلا مانع است.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: بدونیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5570

به "طالع بینی هفتگی عشق (بیست و هفتم بهمن تا چهارم اسفند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طالع بینی هفتگی عشق (بیست و هفتم بهمن تا چهارم اسفند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید